Preferuję
kontakt mailowy, poprzez formularz Allegro.
Jeśli masz jakieś pytania nie krępuj się,
pocztę sprawdzam kilka
razy dziennie w dni robocze i na pewno w krótkim czasie odpowiem.
Zależy mi na
zadowoleniu klienta, dlatego zawsze staram się służyć radą i pomocą.
Do każdego zakupu wystawiam paragon
fiskalny, a na życzenie fakturę VAT.
DANE
PRZEDSIĘBIORSTWA:
Firma handlowa Dorota
Kusy
ul. Perlista 4
71-794 Szczecin
Nip: 955[zasłonięte]198-11, Regon: 320[zasłonięte]809
Działalność gospod. nr. HG/060654/05 wydana przez
Prezydenta Miasta Szczecina
Odstąpienie od umowy. Zgodnie z art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) w okresie 10 dni od dostarczenia
zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn
w ramach odstąpienia od umowy. W tym celu należy odesłać towar do
siedziby przedsiębiorstwa, wraz ze stosownym oświadczeniem zawierającym
wolę odstąpienia od umowy i numer konta do zwrotu należności.
Rozpatrzenie
i zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Zwracany
produkt musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania,
uszkodzeń - również transportowych. Produkt należy zwrócić wraz z
paragonem. Zwracana kwota jest pomniejszona o koszty wysyłki poniesione
przez sprzedawcę na dostarczenie towaru do konsumenta.
Powyższy zapis
nie dotyczy klientów będących podmiotami gospodarczymi,
oraz sprzedaży dokonanej w drodze licytacji.
Reklamacje
i gwarancje. Jeżeli do towaru została wydana
karta gwarancyjna i chcą Państwo skorzystać z prawa gwarancji, wtedy
należy odesłać towar na adres serwisu umieszczony w karcie gwarancyjnej
i gwarancja przebiega na warunkach opisanych w tejże karcie. Natomiast
jeżeli chcą Państwo złożyć reklamację u sprzedawcy, towar wraz z
dowodem zakupu należy przesłać Pocztą Polską (powszechna usługa
pocztowa - paczka lub list polecony) na adres podany na naszej stronie.
Prosimy nie odsyłać towaru za
pobraniem, czy na nasz koszt, gdyż nie odbieramy takich przesyłek. Do
przesyłki należy koniecznie dołączyć pismo reklamacyjne
zawierające dokładne dane klienta, wyjaśnienie z jakiego tytułu towar
jest reklamowany, czego dotyczy reklamacja (dokładny opis), uwagi i
roszczenia klienta, oraz czytelny podpis reklamującego. Reklamacja
zostanie rozpatrzona NA PODSTAWIE DOŁĄCZONEGO DO TOWARU
PISMA REKLAMACYJNEGO, w ciągu 14dni od jej wpłynięcia, lub opisanym na
karcie gwarancyjnej (o ile została taka wydana). Roszczenia i kwestie
które nie były wymienione w piśmie reklamacyjnym nie będą rozpatrywane,
ani brane pod uwagę.
|