Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Grafika w biznesie Projektowanie:logotypy wizytowk

28-02-2012, 20:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.97 zł     
Użytkownik charmag
numer aukcji: 2031418398
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 31   
Koniec: 31-01-2012 18:55:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2004
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aukcje Allegro CHARMAG





Poczta Polska:
1 książka + 10,00 zł
2-3 książki + 15,00 zł
4 i więcej + 20,00 zł

Książki wysyłam

 bezpiecznie

zapakowane!
Wysyłka niezwłocznie 

po zaksięgowaniu

wpłaty.
Możliwość wysyłki 

Za pobraniem:

1 książka + 15,50 zł

2-3 książki  + 20,50 zł

4 i więcej + 25,00 zł

Odbiór osobisty:

Nie ma takiej możliwości

Zasady aukcji
i finalizacji transakcji.

Wybierając moje aukcje masz zagwarantowane zadowolenie zarówno
z przebiegu aukcji jak
i z samych książek.



Gwarantuję
,
że z książki będziesz
zadowolony
!
Jeżeli nie będziesz,
masz możliwość w ciągu 10 dni
zwrócić ją bezpośrednio do wydawnictwa, otrzymasz
zwrot ceny książki.

---------

U W A G A !!!
Bardzo ważna informacja!
Chcesz przed zakupem
zapoznać się
z oferowaną książka
- napisz do mnie maila,
a otrzymasz
DARMOWY FRAGMENT!!!

----------

Co to jest: Druk na żądanie?

Niejednokrotnie otrzymujemy listy z prośbą o odnalezienie choć jednego egzemplarza książki, która nie jest już dostępna w ofercie żadnej z księgarń, zarówno tradycyjnych, jak i internetowych.

Technologia druku na żądanie, wprowadzana w Wydawnictwie Helion ma za zadanie zapewnić Ci dostęp do starszych publikacji. Druk na żądanie oznacza, że książkę dostępną w tej technologii wydrukujemy nawet w jednym egzemplarzu, specjalnie na Twoje zamówienie.

Unikatowy charakter publikacji, czas (do kilku dni), a przede wszystkim koszty druku cyfrowego, które są wyższe niż koszty tradycyjnego druku offsetowego, to przyczyny nieco wyższej ceny książki. Druk na żądanie wymaga indywidualnego procesu przygotowania każdego egzemplarza książki, a także (w niektórych przypadkach) załączonego CD-ROM-u. Ich zawartość jest całkowicie zgodna z pierwotnym wydaniem, jedyne różnice mogą dotyczyć szaty graficznej CD-ROM-u, który może być np. ręcznie wypalony i zatytułowany, a także okładki.

 
 
 

Witam na mojej aukcji !

czyli najchętniej kupowane:

Chcesz przed zakupem zapoznać się
z oferowaną książka
- napisz
do mnie maila, a otrzymasz
DARMOWY FRAGMENT!!!

Zrób sobie prezent - nie czekaj - KUP DZIŚ!


Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy

Autor: Anna Benicewicz-Miazga
Data wydania: 12/2004
Stron: 192
Zawiera CD-ROM
Wydawnictwo Helion
Cena książki: 39,97 zł
  • ISBN: 83-7361-642-X
  • Format: B5

Druk na żądanie!*

Na tej aukcji TYLKO

36,97 zł

Opinie czytelników:

Dzięki informacjom w tej książce mogłem bez trudu sam wykonać wiele działań dotyczących Corporate Idendyty, które wcześniej były zlecane agencjom z zewnątrz i kosztowały koszmarne kwoty. Pieniądze wydane na tą książkę zwracają się z dużą nawiązką.

Ocena: 6 , Michał Nowakowski

Bardzo ciekawa, tego szukałem.

Ocena: 6 , Jarek Marczewski

Ciekawa tematyka, szukałem takiej pozycji w j. polskim, ale do tej pory było niewiele.

Ocena: 5 , bez podpisu

Jednym z najważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej -- logo, papiery firmowe, liternictwo wykorzystywane w pismach, kolorystyka i symbole. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego, przygotowanie wizytówek i papierów firmowych wymaga poznania znaczenia każdego z tych czterech czynników w procesach marketingowych.

Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, czym są przekaz wizualny i identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.

  • Zasady komunikacji wizualnej
  • Odbiór przekazu wizualnego
  • Podstawowe elementy graficzne
  • Formy złożone -- litery i symbole
  • Kolorystyka
  • Odpowiedni dobór nazwy i treści
  • Zasady projektowania logotypów
  • Wizytówki i papier firmowy

Jeśli chcesz poprawić wizerunek Twojej firmy, zwiększyć jej rozpoznawalność wśród klientów, zastosuj wskazówki zawarte w tej książce.

Spis treści książki „Grafika w biznesie”

Wstęp (7)
Rozdział 1. Identyfikacja wizualna (9)
Tożsamość, wizerunek, komunikacja (9)
Struktura komunikatu wizualnego (13)
Rozdział 2. Kodowanie, postrzeganie, reakcja i percepcja (15)
Odbiór obrazu - percepcja (15)
Kodowanie (19)
Dekodowanie (19)
Postrzeganie przekazu złożonego (21)
Szumy i zakłócenia (22)
Złudzenia optyczne (23)
Rozdział 3. Podstawowe elementy graficzne (35)
Linie (36)
Punkty (40)
Kwadrat (41)
Koło (43)
Trójkąt (44)
Strzałka (46)
Krzyż (46)
Spirala (48)
Gwiazda (50)
Rozdział 4. Formy złożone (51)
Liternictwo (51)
Cechy liter - krój, stopień i odmiana (52)
Rozmieszczenie i wielkość napisu (58)
Organizacja płaszczyzny (60)
Mechanizm czytania tekstu (61)
Znaki i sygnały (62)
Symbole (64)
Rodzaje znaków i symboli (66)
Rozdział 5. Morfologia elementów (69)
Relacje (69)
Ułożenie - styczność, odstępy, odległość (69)
Symetria (72)
Skala i proporcje (73)
Perspektywa (73)
Powtarzalność (76)
Powierzchnia i struktura (77)
Rozdział 6. Kompozycja i kadrowanie (81)
Rozdział 7. Barwa i kolor (85)
Znaczenie kolorów (90)
Znaczenie oświetlenia w odbiorze barw (97)
Kolory w druku (98)
Rozdział 8. Wybór nazwy i treści (101)
Nazwa (101)
Hasło przewodnie (106)
Rozdział 9. Logotypy i znaki towarowe (109)
Klasyfikacja logotypów (111)
Elementy powtarzalne (116)
Galeria przykładów (122)
Ewolucja form logotypów (129)
Nieuczciwa konkurencja (133)
Jak zastrzec znak towarowy? (136)
Rozdział 10. Zasady projektowania logotypów (139)
Księga Corporate Identity (144)
Przykład (150)
Wybór nazwy (150)
Wybór graficznego motywu przewodniego (150)
Wybór kolorów (151)
Wybór czcionki (153)
Kompozycja (153)
Wybór i umieszczenie elementów dodatkowych (154)
Utworzenie dodatkowych wersji (155)
Opracowanie schematu użytkowania logotypu (156)
Format plików (157)
Rozdział 11. Wizytówki i papier firmowy (159)
Format i rodzaj wizytówek (159)
Wizytówki elektroniczne (165)
Format i rodzaj papieru firmowego (167)
Projekt druków firmowych - przykład (170)
Projekt wizytówki (170)
Papier firmowy (172)
Koperty firmowe (172)
Pozostałe artykuły biurowe (173)
Dodatek A Przydatne pojęcia (175)
Dodatek B Wzór podania (177)
Bibliografia (181)
Skorowidz (183)

Oferuję równie inne KSIĄŻKI INFORMATYCZNE
w super cenach:

POLECAMY!!! EKSPRESOWA WYSYŁKA!!!

Zapraszam na wszystkie moje aukcje:

Super książka w miękkiej okładce, klejona - 192 strony.

Najtaniej na Allegro - 36,97

ISBN: 83-7361-642-X

Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

Bezpiecznie zapakowana!

Chcesz przed zakupem zapoznać się
z oferowaną książka
- napisz do mnie maila, a otrzymasz
DARMOWY FRAGMENT!!!

10 dniowa gwarancja 100 % satysfakcji !!!

PO PROSTU zwracam pieniądze "bez gadania"

Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty!

Gwarancja spełnia swoją rolę w 100% !!!

Jak to działa?

Możesz wypróbować książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu,
nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo testowania jej przez 10 dni)
możesz zażądać zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny.
Wystarczy, że wyślesz do mnie nie zniszczoną książkę,
a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

Zwrócę Ci przelewem na konto 100% ceny książki.

Możesz przestudiować jeszcze raz tę ofertę, by pełniej uświadomić sobie korzyści płynące z posiadania zawartej
w tym poradniku wiedzy lub od razu zamówić...

Kup Teraz! - Przeczytaj! - Projektuj!