Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Grafika Fizyka Metody numeryczne

13-04-2015, 12:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 70 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 5176459023
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 13-04-2015 11:34:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Grafika Fizyka Metody numeryczne
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]11617
Wymiar: 16.5x23.5cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 704
Ocena: -
Waga: 0,98 kg
Indeks: 520[zasłonięte]00100KS
Rok wydania: 2010
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Płoszajczak Radosław
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Opis książki

Podtytuł: Symulacje fizyczne z wizualizacją 3D
Książka wprowadza czytelnika w świat grafiki komputerowej czasu rzeczywistego oraz modelowania i symulowania rzeczywistości na jej potrzeby. Przedstawiono w niej wiedzę z zakresu podstawowych technik grafiki komputerowej, podstaw fizyki klasycznej oraz metod numerycznych.

Książka składa się z 4 części:
* Wprowadzenia do grafiki 3D oraz opisu biblioteki OpenGL.
* Przykładów podstawowych technik wizualizacji.
* Wprowadzania do symulacji tzw. ciała miękkiego, czyli ciała zbudowanego z wielu punktów oddziałujących tłumionymi siłami sprężystymi, które w interakcji z innymi ciałami lub otoczeniem zmieniają swój kształt (lina, siatka, galaretka, samochód odkształcający się podczas zderzenia).
* Wprowadzania do symulacji dowolnego układu oddziałujących punktów (zderzających się kul bilardowych, gwiazd utrzymywanych siłą grawitacji).
* Wprowadzania do symulacji brył sztywnych, tj. obiektów, które nawet podczas zderzeń zachowują swój kształt.
Zobacz także...