Sklep i Serwis
ul. Zwycięstwa 204, Koszalin
Pn - Pt: 10 - 18
So: 10 - 14 (tylko Sklep)
Kontakt sklep
GG: [zasłonięte]62768 (Mariusz)
GG: 37[zasłonięte]999 (Paweł)
e-mail: [zasłonięte]@pecet.net.pl
tel.: 94 [zasłonięte] 15
tel.: 94 [zasłonięte] 10
Kontakt serwis
GG: [zasłonięte]32151
e-mail: [zasłonięte]@pecet.net.pl
tel.: 94 [zasłonięte] 81
kom. 783 [zasłonięte] 715
Numery kont
PKO BP:
94 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]8210002 [zasłonięte] 007914
BOŚ
96 1540 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0430403 [zasłonięte] 017601
Dlaczego PeCet?
Nasza firma istnieje na rynku od 1998 roku. W przeciągu czternastu lat sprzedaży szeroko pojętego sprzętu komputerowego, zdobyliśmy doświadczenie, które owocuje profesjonalnym doradztwem w doborze sprzętu maksymalnie dopasowanego do potrzeb konkretnego użytkownika. To z kolei owocuje satysfakcją klienta z zakupionego sprzętu, nie tylko w momencie zakupu, ale także (a nawet przede wszystkim) w trakcie jego użytkowania.
Gwarancja satysfakcji
Dajemy Państwu 10-dniową gwarancję satysfakcji – możecie Państwo w ciągu 10 dni zrezygnować z zakupionego towaru pod warunkiem, że nie był on używany i nie nosi żadnych śladów użytkowania (zarówno sprzęt jak i opakowanie). W takim przypadku koszt odesłania sprzętu na nasz adres ponosi kupujący. Rozliczenie w tego typu sytuacji następuje za pośrednictwem przelewu – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Gwarancja
Każdy zakupiony w naszej firmie sprzęt jest fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany w fabryce producenta. Na życzenie użytkownika sprawdzamy dany towar przed wysyłką (np. matryce monitorów czy notebooków odnośnie występowania uszkodzonych pikseli). Na wszystkie sprzedawane przez nas towary udzielamy co najmniej 2-letniej gwarancji, która jest realizowana bądź w naszym punkcie serwisowym, bądź w autoryzowanym serwisie konkretnego producenta. W razie jakichkolwiek problemów wspieramy naszych klientów w przeprowadzeniu procedury gwarancyjnej.
Dokument zakupu
Na każdy zakupiony w naszej firmie sprzęt wystawiamy paragon, bądź fakturę VAT. Prosimy pamiętać, że dokument zakupu jest podstawą gwarancji na zakupiony sprzęt.
Wysyłka towaru
Następuje w momencie zaksięgowania na jednym z naszych kont Państwa wpłaty (nie później niż 24 godziny od tego momentu).
Koszt wysyłki ustalany jest indiwidualnie (zawsze podany jest w zakładce dostawa i płatność).