|
DZIŚ DO KUPIENIA
Blender 2.3. Oficjalny podręcznik Autorzy: Ton Roosendaal, Stefano Selleri Data wydania: 2005/02 Stron: 920 Zawiera CD-ROM Tytuł oryginału: The Official Blender 2.3 Guide Tłumaczenie: Zenon Zabłocki (wstęp, rozdz. 1-18), Michał Madej (rozdz. 19-29, dodatki A-G) ISBN: 837[zasłonięte]6985 / 83-7361-698-5 Format: B5 Oprawa: twarda Numer z katalogu: 2596
|
Stwórz fotorealistyczną grafikę 3D za pomocą dostępnej bezpłatnie aplikacji
- Naucz się modelować obiekty 3D
- Umieść w scenie światła i otoczenie
- Wpraw obiekty w ruch
Blender to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji 3D. Umożliwia tworzenie obiektów 3D za pomocą rozbudowanych narzędzi, przypisywanie obiektom tekstur i deformacji, umieszczanie w scenie świateł i rendering sceny do statycznego pliku lub animacji. Tym, co wyróżnia Blendera spośród aplikacji oferujących podobne możliwości, jest jego cena - Blender dostępny jest nieodpłatnie, na licencji open source. Można zainstalować go w Windows, Mac OS X i w Linuksie. Grono jego użytkowników stale się powiększa, nie tylko dzięki jego dostępności, ale przede wszystkim dzięki możliwościom, porównywalnym z drogimi, komercyjnymi pakietami. |
|
|
"Blender. Oficjalny podręcznik" to dokumentacja Blendera przygotowana przez jego twórców i organizację Blender Foundation. Opisuje podstawy tworzenia grafiki 3D i poruszania się w trójwymiarowym środowisku sceny. Przedstawia wszystkie funkcje Blendera związane z modelowaniem, oświetlaniem, teksturowaniem i animacją. Zawiera także opis zewnętrznych modułów renderujących, które można zintegrować z Blenderem.
- Instalacja Blendera z wersji binarnej i z kodu źródłowego
- Interfejs użytkownika programu
- Modelowanie siatek, krzywych i powierzchni
- Tworzenie materiałów i tekstur
- Oświetlenie i efekty wolumetryczne
- Otoczenie sceny
- Animacja obiektów i postaci
- Rendering i efekty specjalne
- Python i tworzenie modułów rozszerzających
- Moduł renderujący YafRay
Książka zawiera również szczegółowy opis wszystkich funkcji, okien dialogowych i parametrów Blendera. Jeśli chcesz wkroczyć w świat grafiki 3D, nie wydając majątku na oprogramowanie, zainteresuj się Blenderem. Korzystając z oficjalnego podręcznika, poznasz wszystkie jego możliwości. |
Książka praktycznie nie używana, ale zakurzona. Płyta nawet nie wyjęta z książki!!! PRAWDZIWE ZDJĘCIA KSIĄŻKI |
|
|
|
Kupując na moich aukcjach akceptujesz regulamin na stronie o mnie.
|
|