Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRAFIKA 3D BLENDER 2.3 Oficjalny podręcznik OKAZJA

28-02-2012, 14:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45.99 zł     
Użytkownik coveredway
numer aukcji: 2060646055
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 54   
Koniec: 30-01-2012 13:48:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


DZIŚ DO KUPIENIA

Blender 2.3. Oficjalny podręcznik

Autorzy: Ton Roosendaal, Stefano Selleri
Data wydania: 2005/02
Stron: 920
Zawiera CD-ROM

Tytuł oryginału: The Official Blender 2.3 Guide
Tłumaczenie: Zenon Zabłocki (wstęp, rozdz. 1-18), Michał Madej (rozdz. 19-29, dodatki A-G)
ISBN: 837[zasłonięte]6985 / 83-7361-698-5
Format: B5
Oprawa: twarda
Numer z katalogu: 2596

Stwórz fotorealistyczną grafikę 3D
za pomocą dostępnej bezpłatnie aplikacji

  • Naucz się modelować obiekty 3D
  • Umieść w scenie światła i otoczenie
  • Wpraw obiekty w ruch
Blender to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji 3D. Umożliwia tworzenie obiektów 3D za pomocą rozbudowanych narzędzi, przypisywanie obiektom tekstur i deformacji, umieszczanie w scenie świateł i rendering sceny do statycznego pliku lub animacji. Tym, co wyróżnia Blendera spośród aplikacji oferujących podobne możliwości, jest jego cena - Blender dostępny jest nieodpłatnie, na licencji open source. Można zainstalować go w Windows, Mac OS X i w Linuksie. Grono jego użytkowników stale się powiększa, nie tylko dzięki jego dostępności, ale przede wszystkim dzięki możliwościom, porównywalnym z drogimi, komercyjnymi pakietami.


"Blender. Oficjalny podręcznik" to dokumentacja Blendera przygotowana przez jego twórców i organizację Blender Foundation. Opisuje podstawy tworzenia grafiki 3D i poruszania się w trójwymiarowym środowisku sceny. Przedstawia wszystkie funkcje Blendera związane z modelowaniem, oświetlaniem, teksturowaniem i animacją. Zawiera także opis zewnętrznych modułów renderujących, które można zintegrować z Blenderem.

  • Instalacja Blendera z wersji binarnej i z kodu źródłowego
  • Interfejs użytkownika programu
  • Modelowanie siatek, krzywych i powierzchni
  • Tworzenie materiałów i tekstur
  • Oświetlenie i efekty wolumetryczne
  • Otoczenie sceny
  • Animacja obiektów i postaci
  • Rendering i efekty specjalne
  • Python i tworzenie modułów rozszerzających
  • Moduł renderujący YafRay
Książka zawiera również szczegółowy opis wszystkich funkcji, okien dialogowych i parametrów Blendera.

Jeśli chcesz wkroczyć w świat grafiki 3D, nie wydając majątku na oprogramowanie, zainteresuj się Blenderem. Korzystając z oficjalnego podręcznika, poznasz wszystkie jego możliwości.
Książka praktycznie nie używana, ale zakurzona. Płyta nawet nie wyjęta z książki!!!

PRAWDZIWE ZDJĘCIA KSIĄŻKI

Kupując na moich aukcjach akceptujesz regulamin na stronie o mnie.