Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Grabe, Stoller-Teaching and Researching: Reading

28-04-2014, 22:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4106706072
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 4   
Koniec: 28-04-2014 21:41:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Grabe, Stoller-Teaching and Researching: Reading
ISBN: 058[zasłonięte]9959
Wymiar: 155 x 235 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 291
Ocena: Dobry +
Waga: 0,47 kg
Indeks: 0165/50/0094
Rok wydania: 2002
Autor: Grabe W., Stoller F.
Wydawca: Longman
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Używana

Opis książki


Teaching and Researching: Reading is designed to help language professionals understand the complex nature of reading. This volume builds connections from research on reading, to sound instructional practices and action research possibilities. Offering an overview of reading theory, it summarises the main ideas and issues in first and second language contexts and covers key research studies. Grabe and Stoller then explicitly link this research to teaching practice. In addition to providing erudite research analysis, this is a practical volume and the authors offer advice for practitioners and researchers including a 12-step procedure for conducting meaningful action research projects on reading-related topics, with 27 outlined models for teacher adaptation and use, and numerous figures which can used for both action research and classroom instruction.

Uwagi:


Brzegi stron lekko zakurzone. Oprawa nieznacznie wytarta i pozaginana. Książka zawiera adnotacje biblioteczne oraz pieczątki.
Zobacz także...