Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gra Zlot czarownic [nowa]

18-01-2012, 18:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 70.10 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2008704889
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 21   
Koniec: 19-01-2012, 0:02
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych
Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 48-72h.

Przedmiotem aukcji jest:

Zlot czarownic



  • Producent: Egmont
  • Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
  • Gatunek: gry planszowe
  • Rodzaj gry: przygodowe
  • Liczba graczy: 2 - 6
  • Wiek graczy: od 8 lat
  • Czas gry: 30 min.
  • Edycja: polska
  • Instrukcja: polska
  • Wymiary pudełka: 185x210x75 mm
  • Waga pudełka: 0,5 kg
  • Pudełko zawiera: - 26 sześciokątnych płytek tworzących trasę wyścigu, - 6 figurek czarownic, - 1 żeton Klątwa, - 9 magicznych kostek z symbolami zaklęć, - 54 magiczne karty: 6 zestawów po 9 kart, - 27 kart czarnej magii, - Wielka Księga Magii, czyli pudełko, w którym gracze rzucają kostkami, - instrukcja


Co robią czarownice, gdy spotkają się potajemnie w gęstym i ciemnym lesie? Wsiadają na swoje miotły i rozpoczynają szaleńczy wyścig, w którym wszystkie chwyty są dozwolone. Nawet te z piekła rodem!
Gracze muszą zapamiętywać zaklęcia, na które składają się symbole zaklęć na kostkach wyrzucane w kolejnych turach gry. Im lepiej gracze zapamiętują zaklęcia, tym szybciej ich czarownice pokonują trasę wyścigu. Gra kończy się z końcem tury, w której co najmniej jedna czarownica przekroczy linię mety. Każdy gracz podlicza punkty otrzymane za miejsce zajęte w wyścigu oraz punkty zdobyte podczas wykonywania akrobacji na miotle. Gracz, który zdobędzie najwięcej punktów, wygrywa wyścig.









Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszamy serdecznie.