Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRA TOWARZYSKA RULETKA MARKI INTERKOBO

07-01-2015, 18:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.10 zł     
Użytkownik phulogic
numer aukcji: 4879688806
Miejscowość Raszków
Wyświetleń: 15   
Koniec: 07-01-2015 18:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent: Interkobo
Płeć: Uniseks
Wiek dziecka: 10 lat +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@miniciuszki.pl
lub
TEL.KOM.
503 [zasłonięte] 353

Pracujemy:
Poniedziałek – Piątek
9.00 – 18.00




NR KONTA:
78 1240 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3271110 [zasłonięte] 368590

"LOGIC"
GRUDZIELEC NOWY 36B
63-440 RASZKÓW

Nasza oferta oparta jest wyłącznie na produktach nowych i markowych, zapakowanych w sposób właściwy i charakterystyczny dla danego producenta.

Dokonanie płatności za zakupiony przedmiot przy pomocy ALLEGRO / PAYU znacznie przyspiesza realizację zamówienia.

Zachęcamy do zapisywania się do naszego Newslettera. Będą Państwo informowani o nowościach i promocjach w naszej ofercie.

Bardzo prosimy o sprawdzanie przesyłek w obecności kuriera! W przypadku uszkodzenia powstałego w transporcie spisanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego znacznie ułatwi proces reklamacyjny!

Przedmiotem aukcji jest
zabawka

GRA TOWARZYSKA RULETKA

znanej marki
INTERKOBO
OPIS:

Gra ruletka od firmy Interkobo to świetna rozrywka na długie godziny, zarówno dla małych, jak i dużych!
Ruletka to znana i lubiana gra losowa!

Celem gry jest odgadnięcie przy jakiej liczbie zatrzyma się kulka i postawienie na tę liczbę lub grupę liczb jeden lub więcej żetonów.
Obstawiając gracz może wybrać jedną liczbę lub ich grupę, na przykład: dwa lub trzy sąsiadujące numery, dwa rzędy, kolumnę, wszystkie parzyste bądź nieparzyste, wszystkie czarne lub czerwone, numery 1-18 lub 19-36.
Gracz nie ma obowiązku obstawiania.
Krupier kręci tarczą ruletki i wrzuca kulkę mówiąc "Koniec obstawiania!".
Od tego momentu gracze nie mogą obstawiać żadnych liczb.
Gdy kulka się zatrzyma, krupier informuje jaka liczba wypadła, np.:"30, czerwone, parzyste".

Zakończenie gry:
Jeśli gracze po kolei pełnią rolę krupiera, gra kończy się, gdy każdy z nich skończył swoją serię losowań i gracze nie wyrażają chęci na rozegranie kolejnej rundy.
Jeżeli bank trzyma cały czas jeden gracz, zakończenie gry następuje gdy:
- krupier ogłosi zakończenie (z pewnym wyprzedzeniem)
- żaden z graczy nie ma żetonów lub nie chce obstawiać
- bank zostanie rozbity.

Spróbuj szczęścia!

Produkt posiada Certyfikat Jakości i Bezpieczeństwa CE.



POZOSTAŁE DANE:

ZAWARTOŚĆ:
- mata do obstawiania liczb
- koło krupierskie
- żetony
- kulka

WIEK:
od 10 lat

WYMIARY:
opakowania: 33 x 27 x 6 cm
maty: ok 44 x 26 cm

UWAGI:
Zabawka nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat, zawiera małe elementy - istnieje możliwość ich połknięcia przez dziecko.
Opakowanie nie jest częścią zabawki.
Opakowanie należy zachować, ponieważ zawiera ważne informacje.








MakroPanel.pl