- ZABAWKI
- ZABAWKI, MODELE RC
- ARTYKUŁY SZKOLNE
- GRY I PROGRAMY KOMPUTEROWE
- POŚCIELE DLA DZIECI
- ŁÓŻECZKA DZIECIĘCE
- ODZIEŻ DLA DZIECI
- RĘCZNIKI, KOCYKI
- DZIECIĘCE ARTYKUŁY OGRODOWE
- ARTYKUŁY DLA NIEMOWLĄT
- ROWERKI, JEŹDZIKI
- AKCESORIA ROWEROWE
- AKCESORIA DO DOMU
- WÓZKI DZIECIĘCE
- FOTELIKI SAMOCHODOWE
- WALIZKI, PLECACZKI PODRÓŻNE
- TORBY, WALIZKI - DOROŚLI
|
[zasłonięte]@miniciuszki.pl
lub
TEL.KOM.
503 [zasłonięte] 353
Pracujemy:
Poniedziałek – Piątek
9.00 – 18.00 |
|
NR KONTA:
78 1240 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3271110 [zasłonięte] 368590
"LOGIC"
GRUDZIELEC NOWY 36B
63-440 RASZKÓW
|
Nasza oferta oparta jest wyłącznie na produktach nowych i markowych, zapakowanych w sposób właściwy i charakterystyczny dla danego producenta.
Dokonanie płatności za zakupiony przedmiot przy pomocy ALLEGRO / PAYU znacznie przyspiesza realizację zamówienia.
Zachęcamy do zapisywania się do naszego Newslettera. Będą Państwo informowani o nowościach i promocjach w naszej ofercie.
Bardzo prosimy o sprawdzanie przesyłek w obecności kuriera! W przypadku uszkodzenia powstałego w transporcie spisanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego znacznie ułatwi proces reklamacyjny! |
|
Przedmiotem aukcji jest
zabawka
GRA TOWARZYSKA RULETKA
znanej marki
INTERKOBO
OPIS:
Gra ruletka od firmy Interkobo to świetna rozrywka na długie godziny, zarówno dla małych, jak i dużych!
Ruletka to znana i lubiana gra losowa!
Celem gry jest odgadnięcie przy jakiej liczbie zatrzyma się kulka i postawienie na tę liczbę lub grupę liczb jeden lub więcej żetonów.
Obstawiając gracz może wybrać jedną liczbę lub ich grupę, na przykład: dwa lub trzy sąsiadujące numery, dwa rzędy, kolumnę, wszystkie parzyste bądź nieparzyste, wszystkie czarne lub czerwone, numery 1-18 lub 19-36.
Gracz nie ma obowiązku obstawiania.
Krupier kręci tarczą ruletki i wrzuca kulkę mówiąc "Koniec obstawiania!".
Od tego momentu gracze nie mogą obstawiać żadnych liczb.
Gdy kulka się zatrzyma, krupier informuje jaka liczba wypadła, np.:"30, czerwone, parzyste".
Zakończenie gry:
Jeśli gracze po kolei pełnią rolę krupiera, gra kończy się, gdy każdy z nich skończył swoją serię losowań i gracze nie wyrażają chęci na rozegranie kolejnej rundy.
Jeżeli bank trzyma cały czas jeden gracz, zakończenie gry następuje gdy:
- krupier ogłosi zakończenie (z pewnym wyprzedzeniem)
- żaden z graczy nie ma żetonów lub nie chce obstawiać
- bank zostanie rozbity.
Spróbuj szczęścia!
Produkt posiada Certyfikat Jakości i Bezpieczeństwa CE.
|
POZOSTAŁE DANE:
ZAWARTOŚĆ:
- mata do obstawiania liczb
- koło krupierskie
- żetony
- kulka
WIEK:
od 10 lat
WYMIARY:
opakowania: 33 x 27 x 6 cm
maty: ok 44 x 26 cm
UWAGI:
Zabawka nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat, zawiera małe elementy - istnieje możliwość ich połknięcia przez dziecko.
Opakowanie nie jest częścią zabawki.
Opakowanie należy zachować, ponieważ zawiera ważne informacje.
|
|
|
|