solo24.pl
96-200 Rawa Mazowiecka
ul.Łowicka 9
NIP 835[zasłonięte]113-40
Regon 750[zasłonięte]295
[zasłonięte]@solo24.pl
533 [zasłonięte] 268
535 [zasłonięte] 268
gg 25[zasłonięte]335
Przesyłka kurierska - 15.00
Przesyłka kurierska pobraniowa - 25.50
Przesyłka biznesowa - 12.50
Alior Bank solo24.pl
73 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 735414
Payu
Przy odbiorze
Przelew bankowy
Gra Jishaku to polaryzująca gra magnetyczna dla miłośników udanych spotkań z grami
towarzyskimi.
Jishaku to zaskakująca propozycja, która zapewni wyśmienitą zabawę i dużą dawkę
śmiechu, a dzięki 4 wariantom rozgrywki możesz zabrać ją na każde spotkanie z
przyjaciółmi, bez obaw, że się znudzi.
Jishaku to także świetny sposób na relaks w pojedynkę.
Warto je trzymać pod biurkiem, na wypadek ataku stresu bądź.... nudy!
Weź do ręki polaryzujące kamienie Jishaku i sprawdź, czy masz moc!
Jishaku to gra, w której zmierzą się potężne siły – stań do walki z przeciwnikami i
polaryzującą mocą czarnego hematytu, wykorzystując swoje supermoce:
strategię i spryt. Sprawdź, jak Jishaku Cię przyciągnie!
Tylko czujność i taktyka pozwolą kontrolować nieprzewidywalną moc magnesów – Twoim
zadaniem jest ułożenie ich tak, żeby bieguny pola magnetycznego się odpychały.
Pamiętaj, że kamienie będą na siebie oddziaływać, a
pozostali gracze mają dokładnie ten sam cel co Ty!
W tej grze każdy ruch decyduje o tym, kto może zostać zwycięzcą, a kogo pokona
magnetyczna siła.
Gracze posługują się 18 magnesami z hematytu, znanego wśród starożytnych Rzymian i
Egipcjan z właściwości odpędzających choroby i przynoszących szczęście.
Te magnetyczne kamienie, schowane w eleganckim czarnym woreczku mają zapewnić
równowagę umysłu, ciała i ducha.
WARIANTY ROZGRYWKI:
1. PIERWSZY
Układaj magnesy tak, żeby nie przyciągały kamieni leżących w polu gry.
Gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kamieni, wygrywa.
2. ELIMINACJA
W tej rozgrywce liczą się punkty – wszystkie złączone kamienie są punktowane.
Gracz, który przyciągnie magnesy dające 10 punktów, przegrywa.
3. PORYWACZ
Twój kamień to porywacz, który musi przyciągnąć jak najwięcej jeńców przeciwników.
Wszystkie magnesy będą pojmane – zdobądź ich najwięcej!
4. SAMOTNIK
Wariant dla 1 gracza, w którym przeciwnikiem jest polaryzująca siła.
Ułóż w polu gry 18 magnesów tak, żeby nie przyciągnęły się wzajemnie.
Brzmi banalnie? Spróbuj się zmierzyć z tym wyzwaniem…
Grę poleca:
ZAWARTOŚĆ:
- 18 kamieni magnetycznych w eleganckim woreczku
- Pole gry, będące również pudełkiem
- Instrukcja
WIEK:
14+
WYMIARY PUDEŁKA:
długość: 20,5 cm. szerokość: 5 cm., wysokość: 26 cm.
ZASILANIE:
nie dotyczy
Dzisiaj zamawiasz jutro odbierasz!!! Błyskawiczna wysyłka!!!Uwaga nie wszystkie zamówienia można łączyć w jedną przesyłkę.Można łączyć produkty o tej samej cenie wysyłki.