Przedmiotem Aukcji jest:
GRA TANECZNA TWISTER DUŻA MATA PROMOCJA 9785
Mam okazję zaoferować Państwu:
- nową,
- oryginalnie zapakowaną,
- wyjątkową,
- edukacyjną,
- interaktywną,
- ogromną
GRĘ zręcznościową „TWISTER - MOVE” (9785).
Mam okazję zaproponować państwu nasz najnowszy wynalazek – prawdziwe taneczne wyzwanie dla wytrwałych – TWISTER-MOVE.
Ta niezwykła mata muzyczna to gra stworzona z myślą o osobach od 3 do 99 lat.
Grupa dorosłych ludzi (młodych ludzi powiedzmy, a w każdym razie młodych duszą) będzie miała z tego prawdopodobnie jeszcze lepszą zabawę niż przedszkolaki.
Ten niesamowity produkt do doskonała okazja dla dzieci i dorosłych na radosną gimnastykę!
Wyćwiczysz znakomicie mięśnie, będziesz gibki i giętki jak cyrkowiec a wszystko to osiągniesz w trakcie radosnej zabawy – wszak to najlepsza droga do nabycia nowych zdolności.
Spraw, by wspólnie spędzone chwile nabrały kolorów i dostarczyły radości!
Na rozgrzewkę wyciągnij niezwykłą matę Twistera i sprawdź, kto z graczy cieszy się najlepszą formą i giętkością.
Lewa noga na gwiazdę, prawa ręka na serduszko i zabawa się rozpocznie!
Staraj się zawzięcie utrzymać równowagę i śledzić wskazówki jakich dostarczy Ci panel sterujący, pamiętaj jakie symbole wybrałeś, nie dotykaj pozostałych!
Aby wygrać, musisz utrzymać równowagę stając na rękach i stopach na coraz to innych kolorowych polach maty z wybranymi przez Ciebie symbolami.
A nie jest to takie proste w bliskim towarzystwie innych graczy!
Zwłaszcza że nie wolno dotknąć maty łokciem ani kolanem...
Uwaga , gdy upadniesz na matę – przegrywasz !
Gra Twister to tyle odmian ilu pomysłodawców.
- możecie grać na zmianę - każdy gracz dostaje inne polecenia, pojawią się na panelu sterowania,
- możecie grać w drużynach – wybieracie swoje symbole i wyginacie się w parach, to dopiero radość
- aby urozmaicić grę można rozegrać Turniej Twistera - rozgrywacie rundy i wybieracie najlepszy – najbardziej elastyczny i spostrzegawczy zespół.
Twister - totalne wyzwanie - urządźcie niezwykłe eliminacje!
Drużyna, która wygrała poprzednią rundę, pozostaje na macie i rozpoczyna następną rozgrywkę z kolejną drużyną, aż w eliminacjach wezmą udział wszystkie drużyny.
Wygrywa ostatnia drużyna, która pozostała na macie.
Włącz matę – przesuń przycisk na pozycję „ON”, usłyszysz odpowiedni dźwięk świadczący o uruchomieniu maty.
Naciśnij którykolwiek przycisk na macie, a usłyszysz odpowiedni dźwięk połączony z migającym światełkiem.
Aby wybrać tryb1 lub tryb2 naciśnij przycisk „Select” na panelu sterującym.
Szybkość gry można kontrolować poprzez naciśnięcie klawisza „+”, aby zwolnić przycisk „-” .
Na macie umieszczono 5 różnych kształtów (zwanych w skrócie „SPK”): okrąg, diament, serce, gwiazda, kwadrat.
W trybie 1 – umieszczone na panelu sterowniczym kształty będą się zaświecały losowo.
Musisz układać na macie ręce i nogi według wskazówek jakie zaświecają się na panelu sterowania.
Musisz nacisnąć przynajmniej trzy takie same kształty SPK.
Po naciśnięciu właściwego symbolu usłyszysz dźwięk i zaświeci się następne światełko na panelu kontrolnym.
Jeśli naciśniesz niewłaściwy symbol, mata nie wyda żadnego dźwięku.
Aby przejść tryb 1 gry musisz nacisnąć 10 zestawów symboli w przeciągu 1 minuty.
W przeciwnym razie gra się zakończy.
Aby zrestartować matę, przyciśnij którykolwiek z przycisków.
W trybie 2 – aby go uruchomić naciśnij przycisk „Select”. W tym trybie może brać udział kila osób.
Każdy z graczy powinien wybrać swój ulubiony symbol SPK.
Podświetli się losowo wybrany symbol, gracz powinien nacisnąć ten symbol na macie.
Mata wyłączy się automatycznie, jeśli przez 2 minuty nie będzie żadnego ruchu.
Zapraszamy do podjęcia wyzwania !!!
W SKŁAD GRY WCHODZI:
- kolorowa mata,
- panel sterowania na grze,
Wymiary maty:
ok. 150 cm x 120 cm.
PANEL STEROWANIA zawiera:
- podświetlane figury,
- głośnik,
- włącznik zasilania „ON/Off”.
Została skonstruowana z najlepszych i najbezpieczniejszych materiałów do produkcji uroczych, edukacyjnych i przynoszących radość zabawek.
Zabawka zasilana jest 3 bateriami typu AA (brak w zestawie).
Mata Dancing Challenge – wyłączy się automatycznie po 2 minutach nie używania.
Na życzenie wystawiam faktury VAT.
Zabawka jest przeznaczona dla dzieci powyżej 3 roku życia i posiada certyfikat CE.