Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRA RUMMIKUB DLA CAŁEJ RODZINY ORYGINALNA MATTEL

18-07-2014, 21:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.90 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 54.90 zł     
Użytkownik jofi-pl
numer aukcji: 4406271739
Miejscowość Toruń
Licytowało: 1    Wyświetleń: 24   
Koniec: 18-07-2014 21:15:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent: TM Toys
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

tel. 790 [zasłonięte] 844

w godzinach od 8.00 do 18.00

mail: [zasłonięte]@jofi.pl

Kontakt poprzez allegro

''

Wysyłka

Kurierem DPD - czas dostawy w 98% to 24h!

''

Inpost - Paczkomaty - czas dostawy w 99% to 48h!

''

''

Regulamin

Za zakupiony towar można zapłacić na trzy sposoby:
- Płacę z Allegro
- Przedpłata na konto bankowe
- Za pobraniem (zapłata Kurierowi przy odbiorze przesyłki).

Do każdego zakupu wystawiamy paragon na pełną kwotę. Na wyraźne życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.

Zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub firmy InPost (usługa paczkomaty). Koszty transportu są zgodne z opisem aukcji. Do poszczególnych aukcji obowiązują tylko te sposoby wysyłki, które są wymienione.

Wysyłka towaru firmą kurierską jest zawsze ubezpieczona na 100% wartości paczki.

Przesyłkę nadaną paczką kurierską należy sprawdzić w obecności kuriera przy odbiorze. W razie jakichkolwiek problemów, które wykluczają możliwość użytkowania zakupionego towaru (towar uszkodzony, opakowanie zniszczone, brak części towaru, zły towar itd) należy bezwzględnie spisać protokół szkody. Jest to dokument umożliwiający rozpoczęcie procedury reklamacyjnej/wymiany towaru. Bez tego dokumentu wymiana towaru może być niemożliwa.

Wysyłki realizujemy zazwyczaj w ciągu 24 godzin od wpłaty na konto lub informacji o przesyłce za pobraniem (jest to czas potrzebny na przygotowanie paczki), jednak zastrzegamy sobie prawo do wysyłki w ciągu 8 dni roboczych.

Zakupy wieloprzedmiotowe wysyłamy ZAWSZE jedną paczką, koszty takich paczek są podane na stronach aukcji lub ustalamy je indywidualnie.

Biorąc udział w licytacji na naszych aukcjach, akceptujesz regulamin. Szczegółowy regulamin znajduje się na stronie O Mnie . Koniecznie z nim się zapoznaj - pamiętaj, licytując akceptujesz cały regulamin!!!

kategoria przerwa

Rachunek bankowy

Jeżeli wybierasz sposób płatności "przelew przedpłata na konto, należność za aukcje należy przelać na rachunek bankowy:

Dane firmy:
Garden Monika Blechacz
ul. Witosa 2/6
87-100 Toruń
NIP: 879[zasłonięte]231-84
REGON: 340[zasłonięte]590

Bank Millennium:
95 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 523668

Bank PKO:
11 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 024544

Rachunki ten zostaną również wysłane mailem.

BARDZO WAŻNE!!!
wpisując tytuł przelewu ZAWSZE wpisuj swój nick allegrowy, z którego został dokonany zakup!


GRA RUMMIKUB DLA CAŁEJ RODZINY

od firmy TM TOYS



''

RAZ ZAGRASZ, NIGDY NIE PRZESTANIESZ...


Rummikub to jedna z najbardziej znanych i lubianych gier rodzinnych na świecie. Powstała w latach 30 – tych ubiegłego stulecia a jej twórcą jest, nieżyjący już, Ephraim Hertzano. Pierwsze egzemplarze Rummikuba były wykonywane ręcznie przez członków rodziny Hertzano. Wędrowały od drzwi do drzwi i sprzedawali je wyłącznie drobni sklepikarze. Nikt wówczas nie przypuszczał, że to początek drogi do wielkiego sukcesu. Do światowej popularności Rummikuba przyczynili się przede wszystkim jego wielbiciele. W wielu krajach powstały kluby zrzeszające miłośników tej liczbowej gry – niektóre z nich funkcjonują do dziś. Wydarzeniem, które umocniło pozycję Rummikuba na tle innych gier i szybko obiegło kulę ziemską, stały się krajowe rozgrywki. Zainteresowanie, z jakim się spotkały, oraz rosnąca liczba państw, które zaczęły je organizować, skłoniły rodzeństwo Hertzano do organizowania Międzynarodowych Mistrzostw. Dziś Rummikub jest „sztandarem” firmy założonej przez dzieci Hertzano. Produkowany w 25 wersjach językowych, Rummikub, sprzedał się dotąd w ponad kilkudziesięciu milionach egzemplarzy. Jest aż czterokrotnym zdobywcą tytułu „GRY ROKU” - w tym również w Polsce, a w 1997 roku został okrzyknięty najlepiej sprzedającą się grą w USA. Rummikub to gra, z którą wiąże się niesłychana historia. Ale to właśnie dzięki tej historii fascynuje miliony ludzi na świecie. Tajemnica Rummikuba tkwi w prostocie zasad, które nim rządzą. Wystarczy dobrze opracowana strategia, odrobina szczęścia i ktoś, kto zagra wspólnie z Tobą. Dobra zabawa gwarantowana! Zresztą sam się przekonaj…

CIEKAWOSTKI


Jeśli ułożyłoby się wszystkie wyprodukowane kostki Rummikuba tak, aby jeden ich koniec stykał się z drugim, utworzyłyby linię, która okrążyłaby ziemię dwu i półkrotnie.

Na całym świecie w Rummikuba gra w przybliżeniu miliard osób.

Biorąc pod uwagę dane ze sprzedaży, do dnia dzisiejszego na całej kuli ziemskiej używanych jest ponad 40 milionów jokerowych kostek.

Turnieje Rummikuba rozgrywane były w wielu ciekawych miejscach na świecie, np.: na Wieży Eiffla, na statkach rejsowych, w kopalniach oraz w wielu znanych kurortach (Cannes, Miami Beach, The Catskills, Wijk ann Zee, itd.).

W ostatnim krajowym finale rozgrywek w Rummikub w Izraelu uczestniczyły trzy pokolenia jednej rodziny. Chociaż żadnemu z jej członków nie udało się wygrać turnieju, to jest to chyba najlepsze potwierdzenie tezy, że Rummikub jest grą łączącą pokolenia a ludzie mimo takiej różnicy wieku mogą się dobrze wspólnie bawić.

W 1996 roku kampania reklamowa gry Rummikub dotarła do pasażerów Londyńskiego Metra. Nie był to jednak pierwszy raz, kiedy Rummikub dotarł do podziemi. W 1994r. Zawodowy Związek Górników w Jastrzębiu, na głębokości 600 metrów poniżej poziomu morza w kopalni soli, zorganizował pierwsze Podziemne Mistrzostwa w Rummikub. Podczas turnieju zawodnicy musieli założyć górnicze kaski, na których umieszczono loga Rummikuba. Oj było ciekawie…

Pierwszym Mistrzem Świata w Rummikub w 1991r. został Japończyk Masato Kuwahara – aby wygrać turniej, zastosował specjalną technikę „końca gry”. Drugim Mistrzem Świata w Rummikub była Pani Nehad Zahran – matka trójki dzieci – pochodząca z Aleksandrii w Egipcie. Trzecim zwycięzcą Międzynarodowego Turnieju w Rummikub w 1997r. okazał się Peter Mentzij z Holandii, a w 2000 r. mistrzynią została jego rodaczka – Carla Van Perlo. Rok 2003 okazał się szczęśliwy dla Pana Masato Kuwahary, który po raz drugi od czasu międzynarodowych rozgrywek został Mistrzem Świata.


''




W Rummikub może grać od 2 do 4 osób. W pudełku znajdują się:
- 104 kostki ponumerowane od 1 do 13 (w czterech kolorach), w tym 2 jokery
- 4 tabliczki i 4 nóżki

Cel gry

Jak najszybsze pozbycie się wszystkich kostek ze swojej tabliczki układając je w "grupy" lub serie.

Przygotowanie gry

Każdy gracz otrzymuje jedną tabliczkę, przyczepia do niej nóżki i stawia przed sobą na stole. Wszystkie kostki należy ułożyć na środku stołu numerami do dołu i dokładnie wymieszać. Następnie każdy z graczy bierze jedną kostkę. Ten kto wylosował najwyższą liczbę rozpoczyna pierwszą partię. Kostki, użyte do losowania kolejności wracają na stół i po raz kolejny należy je dobrze wymieszać. Teraz każdy z graczy bierze po 14 kostek, które układa na swojej tabliczce – tak aby nie widzieli ich przeciwnicy. Wylosowane kostki można ustawić na swojej tabliczce w blokach (po 7 sztuk – ostatni będzie liczył 8 kostek). Reszta kostek stanowi bank.
Jeśli chcecie zapisywać punkty, trzeba przygotować również kartkę i ołówek.

Układy kostek

Gra polega na wykładaniu na stół utworzonych przez gracza układów kostek. Mogą to być albo serie albo grupy.

Seria składa się z co najmniej trzech kostek o kolejnych numerach w jednym kolorze.

Grupa to trzy lub cztery kostki z tym samym numerem.

Otwarcie

Jeżeli gracz, na którego przypada kolejka zgromadził na swojej tabliczce jeden lub kilka układów o łącznej wartości 30 punktów, może wyłożyć je na stół. Wartością układu jest suma punktów na kostkach, z których się składa.
Gracz nie musi wykładać wszystkich posiadanych grup i serii, o ile wyłożył już 30 punktów. Jeżeli nie ma jednak układów pozwalających na otwarcie, bierze z banku jedną kostkę a do gry przystępuje następny gracz, w kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara.

Manipulacje

Jeżeli gracz wyłożył otwarcie, może wykonywać manipulacje (czyli układy leżące na stole). Musi jednak wyłożyć w każdym ruchu co najmniej jedną kostkę ze swojej tabliczki. Jeżeli nie może tego zrobić, bierze z banku jedną kostkę.

Przykłady manipulacji

1. Dodanie kostki lub kostek do układu na stole
''

2. Wykorzystanie kostki z leżącej na stole grupy do utworzenia nowej serii
''

3. Dodanie do serii czwartej kostki i zabranie z tej serii innej kostki, potrzebnej do utworzenia nowej grupy
''

4. Rozdzielenie serii
''

5. Utworzenie nowej grupy z kostek z różnych układów
''

6. Połączenie kilku manipulacji
''

Joker

W zestawie są dwa jokery. Jeżeli masz na tabliczce jokera, możesz zastąpić nim każdą kostkę brakującą do ułożenia serii lub grupy. Joker ma taką samą wartość, jak kostka, którą zastępuje. Jeżeli na stole leży układ z Jokerem, a masz na swojej tabliczce kostkę, którą joker zastępuje, możesz zabrać jokera a na to miejsce położyć swoją kostkę. Musisz jednak w tej samej kolejce wyłożyć jokera w innej serii lub grupie – nie możesz zostawić go na swojej tabliczce. Jeżeli na stole leży grupa złożona z dwóch kostek i jokera, możesz zastąpić go kostką jednego z dwóch brakujących kolorów. Nie możesz zastąpić jokera kostką wziętą ze stołu. Nie możesz rozdzielić ani grupy ani serii zawierającej jokera, możesz tylko dokładać do takiego układu kostki. Jeżeli na końcu gry na Twojej tabliczce został joker, liczy się za niego 30 punktów.

Limit czasu

Możecie uzgodnić, że gracie na czas, np. 1 minuta na każdy ruch. Jeżeli gracz rozpocznie manipulację i nie zdąży jej zakończyć przed upływem czasu, musi poukładać kostki na stole tak, jak leżały a stole przed jego ruchem i za karę wziąć z banku 3 kostki. Gdy gracz nie pamięta, jak leżały kostki przed jego ruchem, musi wziąć ze stołu wszystkie kostki nie należące do prawidłowych układów.

Zakończenie gry

Gra kończy się, gdy jeden z graczy wyłoży na stół wszystkie kostki ze swojej tabliczki. Zostaje on zwycięzcą. Inni gracze liczą punkty, które pozostały im na tabliczkach i zapisują je ze znakiem minus. Zwycięzca zapisuje ze znakiem plus sumę punktów pozostałych graczy.
Czasami może się zdarzyć, że w banku zabraknie kostek, zanim ktokolwiek zakończy grę.
W takiej sytuacji zwycięzcą zostaje gracz, który ma najmniej punktów na swojej tabliczce. Pozostali gracze zapisują ze znakiem minus różnicę między wartością posiadanych kostek a wartością kostek zwycięzcy, a zwycięzca sumę punktów pokonanych graczy.

Przykład zapisu

Gracz A Gracz B Gracz C Gracz D
1 gra +24 -5 -16 -3
2 gra 6 -11 +22 -5
3 gra -32 -13 -2 +47
Razem -14 -29 +4 +39

Strategia

Nie trzeba wykładać od razu na stół wszystkich posiadanych układów, szczególnie na początku gry. Można poczekać na wyłożenie kostek przez innych graczy, aby mieć większe możliwości manipulacji. Gdy masz na tabliczce układ złożony z czterech kostek, możesz wyłożyć tylko trzy z nich a czwartą zostawić na tabliczce. W następnej kolejce będziesz miał kostkę nadającą się do dołożenia i unikniesz konieczności dobierania kostki z banku. Dotyczy to także jokera – często lepiej jest zachować go na później. Trzeba tylko uważać, żeby nie zostać z jokerem, gdy inny gracz wyłoży wszystkie kostki.

''



Towar objęty jest 24-ro miesięczną gwarancją. Jest nowy, zapakowany w oryginalne opakowanie.

Istnieje też możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni bez podawania przyczyny. Na każdy produkt wystawiamy paragon fiskalny, lub na życzenie fakturę VAT.

O mnie
Zadaj pytanie
Nasza oferta
Komentarze
Regulamin
Baseny
Zabawki ogrodowe
Meble ogrodowe
Grille
Siłownia i fitness
Turystyka
Zabawki