Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRA Reks podaj Fisher Price edukacyjna

09-02-2014, 8:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 161 zł     
Użytkownik elpat-zabawki
numer aukcji: 3871948647
Miejscowość Marki
Wyświetleń: 9   
Koniec: 09-02-2014 08:47:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



bloki rysunkowe i techniczne
cyrkle
długopisy i pióra
farby akwarele
farby plakatowe
modelina, glina, masa solna
zeszyty
pędzle
plastelina
teczki
plany lekcji
karteczki i bloczki samoprzylepne
kleje
kolorowanki, malowanki
korektory
kredki ołówkowe
kredki świecowe
kredki pastelowe
kredki akwarelowe
ołówki
linijki i ekierki
segregatory
taśmy klejące
temperówki i gumki
podkładki na biurko
pisaki, mazaki, flamastry
nożyczki

audiobooki, bajki
angielski dla dzieci
bajki i filmy DVD
baterie
edukacyjne
zabawki
śniadaniówki i bidony
portfele
gry planszowe
gry logiczne i edukacyjne
gry zręcznościowe
klocki inne
klocki LEGO
pamiętniki i notesy
nauka czytania i pisania
bajki, wiersze i baśnie
pozostałe

puzzle[zasłonięte]501-15 elemetów
puzzle do 100 elementów
puzzle 101-500 elementów
książki
globusy i mapy
nauka języków obcych
plecaki piórniki worki
pojazdy SIKU
saszetki licencyjne
zrób to sam
origami
książeczki kartonowe
naklejki, książki z naklejkami
kolorowanki, malowanki, wycinanki
łamigłówki, zagadki, gry
kreatywne, prace ręczne


GRA Reks podaj Fisher Price edukacyjna
ISBN: 027[zasłonięte]938494
Strony: 0
Autor:
Wydawnictwo: FISHER-PRICE
Zawartość:: gra bez baterii 3xAA
Format::
nr dopuszczenia::
stan magazynowy::
Poziom::
Wiek:: 3+
Wersja:: dla 2-4 graczy
Ilość::
pojemność::
wymiary::
Producent::
kolor::
okładka::
ilość graczy::
Licencja::


Big_027<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>938494
027<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>938494e
027<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>938494b
027<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>938494c
027<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>938494d
Gra, która rozrusza przedszkolaki i sprawi im mnóstwo radości. Łączy elementy gry pamięciowej i ruchowej.Zestaw składa się z zabawnego, mówiącego, elektronicznego psa Reksa oraz 12 kości oznaczonych kolorem, numerem, figurą geometryczną lub literką. Zadaniem graczy jest zebrać jak najwięcej kości. Najpierw rozkłada się je w różnych miejscach pomieszczenia. Następnie dzieci zaczynają grę, naciskając na nosek Reksa. Wówczas piesek mówi, jaką chce dostać kość. Dzieci rozbiegają się, szukając jej, i przynoszą ją Reksowi. Jeśli jest to właściwa kość, mogą ją zatrzymać, a jeśli nie, Reks zachęca dzieci, by szukały dalej. Kto najszybciej pomoże Reksowi, przynosząc mu odpowiednie kości, wygrywa!

Opinia psychologa dziecięcego

Wyjątkowym walorem gry jest wpisana w strukturę kontrola wykonania zadania i rozpoznanie ewentualnych błędów. Dzięki temu dzieci mogą bawić się same w swoim gronie, bo nie potrzebują dorosłego do rozstrzygania, czy zadanie zostało wykonane prawidłowo. Nie ma wtedy obawy, że osoba ocenia wykonywanie zadań przez dzieci arbitralnie, faworyzując jednych graczy i nie doceniając innych. Poza tym sytuacja taka uczy dzieci, że są stałe, niezmienne, takie same dla wszystkich reguły i zasady. Jest to bardzo ważne w wieku 3-6 lat, ponieważ jest to okres, w którym dziecko dopiero odkrywa "zasadę działania reguł i norm".

Typowe dla tego wieku jest swobodne i egocentryczne podejście do reguł. Dziecko respektuje je tylko do momentu, gdy są dla niego korzystne, np. do czasu, gdy prowadzi w rywalizacji. Gdy zaczyna przegrywać próbuje przekonać graczy, że reguły są złe i nakłonić do ich zmiany. Trudno mu zrozumieć, że nie można zmieniać reguł w trakcie gry. Potrzebuje wielu doświadczeń, żeby przyswoić sobie zasadę uniwersalności zasad.

Gra wymaga:

  • świadomości istnienia liter, cyfr, kształtów, nazw kolorów (nie musi znać ich we właściwej kolejności, ani adekwatnych nazw)
  • podstawowej orientacji w przestrzeni
  • umiejętności wykonania trzech poleceń kolejno po sobie (na komendę Reksa znaleźć właściwą kość, włożyć do jego pyska, odłożyć ją)

Gra rozwija:

  • różne rodzaje pamięci (krótko- i długoterminową, przestrzenną, wzrokową)
  • podstawową orientację przestrzenną
  • znajomość kolejności i kształtów cyfr, nazw i form liter
  • znajomość wyglądu i nazw kształtów, nazw kolorów

Potencjał rozwojowy:

  • podczas edukacji przedszkolnej
  • ucząc się pierwszych liter, cyfr, nazw kształtów i kolorów
  • rozpoczynając naukę szkolną, kiedy musi w sposób planowy, systematyczny zapamiętywać nowe treści




kliknij na mapkę aby powiększyć:



PHU ELPAT s.c.
Ul. Braci Briggsów 5
05-270 Marki
NIP 125[zasłonięte]1277
REGON 140[zasłonięte]379

e-mail: [zasłonięte]@elpat.com.pl
tel. 22 [zasłonięte] 94
(pon.-pt. w godz. 8-18, sob. 9-13)

97 1240 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0371110 [zasłonięte] 512315

mBank

37 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 453762

inteligo

50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581147 [zasłonięte] 926011


Koszt przesyłki jest zawsze podany w opisie przedmiotu – jeśli kupujesz kilka przedmiotów, za przesyłkę zapłacisz tylko raz, ponieważ wysyłamy wszystkie jedną paczką! Obowiązuje wtedy najwyższy koszt przesyłki spośród zakupionych aukcji.(Np. Zakupiono trzy książki, dwie z nich mają koszt wysyłki po 9,99 zł, a jedna 16 zł. W takiej sytuacji cała przesyłka będzie kosztowała 16 zł.)
F