Omawiany program, który został przygotowany łącznie na pięć platform, jest konkurencją dla serii MotoGP, która jako jedyna oferowała graczom wcielenie się w zawodowego motocyklistę w wyścigach najszybszych ścigaczy na świecie. Studio developerskie Milestone we wczesnych latach swego działania tworzyło serię Superbike dla EA, a co za tym idzie - projektant ma pewne doświadczenie w tego typu produkcjach. SBK-08 to przede wszystkim większe doznania płynące z realizmu, do którego przywiązano sporą wagę.
Tytuł bazuje na licencji mistrzostw Superbike World Championship, które odróżniają się od konkurencyjnych MotoGP faktem, iż zawodnicy zasiadają tutaj na maszynach dostępnych ogólnie w sprzedaży dla normalnych użytkowników dróg, jedynie z tą różnicą, ze zostały one odpowiednio stuningowane na potrzeby wyścigów. Gracz może szeroko ingerować w odpowiednią konfigurację swojego ściga. Ważna jest oczywiście długość przekładni, siła hamulców czy twardość zawieszenia, lecz poza tym użytkownik może zasięgnąć rady u kolegów z teamu, którzy pomogą dobrać odpowiednie ustawienia.
Tytuł charakteryzuje się także zadowalającą ilością trybów zabawy, także dla kilku żywych graczy. W SBK-08 Superbike World Championship znaleźć można również odświeżoną oprawę audio-wizualną, która dostarczy większej dawki wrażeń.
źródło www.miastogier.pl