SZANOWNI PAŃSTWO, W związku ze zbliżającymi się WALENTYNKAMI 2012 Przedstawiamy Państwu najnowszy produkt WALENTYNKOWY Trefla. GRA WALENTYNKOWA KOCHAJ I GRAJ „Znajdź swoją prawdziwą miłość i przyjaźń!” „Zagraj i sprawdź kto byłby dla Ciebie idealną parą!”
Zawartość: - plansza w kształcie serca składana z puzzli, dwustronna – na jednej stronie plansza do rozgrywki na drugiej obrazek do ułożenia z ok 24 elementów. - 108 kartoników z pytaniami i zadaniami - 8 pionków
- żetony-kostka
-instrukcja
Celem gry jest zdobycie takiej wiedzy o swoich przeciwnikach, by móc określić, którzy z graczy stanowią / mogliby stanowić doskonałą parę i finalnie dobrać się w pary. Gracze mają do dyspozycji żetony każdy w określonym kolorze.
W czasie rozgrywki gracze przemieszczają się po planszy pionkami o taką ilość pól, ile oczek wypadło na kostce, po drodze trafiają również na pola specjalne, gdzie muszą wykonać zadania (np. zadać pytanie wybranemu przeciwnikowi, nakazać mu wykonać zadanie wymyślone przez siebie itp. jest to też okazja do zadania tych pytań, których w normalnej sytuacji towarzyskiej nie zadałoby się np. „Kto bardziej Ci się podoba – brunetki czy blondynki”, „Jaka cecha chłopaków jest dla Ciebie najważniejsza”? itp).
Na planszy znajdują się też pola z piktogramami kart – stojąc na tym polu gracz wyciąga kartę i czyta głośno pytanie, po udzieleniu odpowiedzi przez wszystkich uczestników, gracze wybierają osobę, która udzieliła najlepszej ich zdaniem odpowiedzi i biorą od niej żeton w danym kolorze.
Na koniec rozgrywki gracze zliczają zebrane żetony w danym kolorze, i tak jeśli gracz A ma najwięcej zielonych żetonów – oznacza to że gracz, któremu były przypisane zielone żetony na początku rozgrywki – stanowiłby najlepszą parę z graczem A, jeśli i gracz A wytypował tak samo – para graczy, która „odnalazła się” dzięki rozgrywce – zostaje zwycięzcą.
Jeśli zaistnieje sytuacja w której kilku graczy wytypowało np. gracza A – wówczas (i mają taka samą ilość zielonych żetonów) wówczas gracze Ci korzystają z kart „kalambury”. Gracz A pokazuje po jednym haśle każdemu z graczy - ten z graczy, który odgadnie najwięcej haseł – wygrywa i zostaje zwycięzcą wraz z graczem A. Zwycięzcy – mogą wspólnie ułożyć obrazek puzzlowy, który znajduje się na odwrocie planszy.
Przykładowe pytania: 1. Jakie jest Twoje skojarzenie ze słowem „blondynka”? 2. Z czym ci się kojarzy imię : Marylin Monroe 3. Z czym ci się kojarzy „wieczór kawalerski”? 4. Wymień rzeczy, które zawsze wkładasz do plecaka idąc do szkoły (pracy) 5. Wymień 3 rzeczy, które zabrałbyś / zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę. 6. Co zrobiłbyś gdybyś wygrał 10 000 w totolotka? 7. Wymień 2 rzeczy, które zabierasz zawsze ze sobą na imprezę? 8. Co najbardziej lubisz przytulać? 9. Wymień dwie rzeczy, które można znaleźć w każdej damskiej torebce. 10. Wymień dwie cechy narodowe Polaków. 11. Wymień dwie rzeczy, które mężczyźni robią lepiej niż kobiety. 12. Wymień dwie rzeczy, których byś nie zrobił / nie powiedział przed publicznością. 13. Wymień cechy, które najbardziej cenią sobie u kobiet mężczyźni. 14. Z czym ci się kojarzy hasło „Mam talent”. 15. Pierwsza rzecz którą robisz kiedy wstaniesz rano. 16. Co zabierasz ze sobą na plażę? 17. Imię najbardziej znanego detektywa z serialu TV. 18. Najszczęśliwsze wydarzenie w twoim życiu? 19. 3 oznaki starzenia się. 20. Najczęstszy powód domowych kłótni. Liczba graczy: 2-8 wiek 10 + PUDEŁKO: 396x266x45mm