Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRA PLANSZOWA JAŚ I MAŁGOSIA HETMAN PRZYGODOWA

14-09-2014, 0:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7.50 zł     
Użytkownik electrobit
numer aukcji: 4516212063
Miejscowość Bydgoszcz
Wyświetleń: 13   
Koniec: 13-09-2014 23:50:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent: Inny
Płeć: Uniseks
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablon 6

 


mBank

34 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 540538


Przesyłka zawsze w ciągu
24h


Sprawdź cenę wysyłki

w aukcji


Po dokonaniu zakupu proszę o wybór formy płatności
oraz sposobu wysyłki.



Więcej informacji na stronie
"o mnie".

 

JAŚ I MAŁGOSIA gra planszowa

HETMAN

 


JAŚ I MAŁGOSIA (opis gry):

Każdy z graczy otrzymuje po trzy pionki w jednym kolorze i ustawia je w rogu planszy na polach oznaczonych tym kolorem. Ruch pionków rozpoczyna się gdy pierwszy gracz wyrzuci kostką 6 oczek. Każde wyrzucenie 6 oczek pozwala na kolejny rzut lub wprowadzenie do gry kolejnego pionka. Jeśli gracz postawi swój pionek na polu, na którym znajduje się pionek przeciwnika, następuje wyrzucenie pionka przeciwnika.

Gracze przesuwając pionki napotykają pola oznaczone kolorem pomarańczowym lub fioletowym. Pola pomarańczowe to pola karne. Jeśli gracz postawi pionek na tym polu, to pionek musi stać tam tak długo, dopóki nie minie go pionek innego gracza. Jeśli na polu karnym znajduje się pionek zdążający do mety i nie ma innego pionka, który mógłby go wyprzedzić, wówczas porusza się on bez przeszkód, nie zatrzymując się na polach karnych.

Przy polach oznaczonych kolorem fioletowym są narysowani bohaterowie czterech znanych bajek - Czerwony Kapturek, Jaś i Małgosia, Królewna Śnieżka oraz Lis Witalis. Jeśli pionek stanie na takim polu a grający odgadnie tytuł bajki, wówczas otrzymuje prawo dodatkowego rzutu kostką.

Wygrywa ten z graczy, który pierwszy przeprowadzi swoje pionki przez cała trasę i ustawi je na polach w swoim kolorze, prowadzących do domku leśniczego.

Gra kończy się kiedy ostatni zawodnik dotrze do domku leśniczego.





GRA PLANSZOWA JAŚ I MAŁGOSIA HETMAN PRZYGODOWA