Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gra planszowa dyskusyjna Bla Bla Bla, Djeco DJ0846

21-04-2015, 13:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 69 zł     
Użytkownik Grajdomek
numer aukcji: 5199834009
Miejscowość Zalesie Górne
Wyświetleń: 22   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Bohater: brak
Marka: inna
Producent: Inny
Wiek dziecka: 7 lat +
Płeć: Chłopcy, Dziewczynki
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

kontakt

Grajdomek

SKLEP i MAGAZYN

Zalesie Górne k/ Piaseczna
ul. Świetlana 19

 

Napisz: [zasłonięte]@grajdomek.pl
 

Zadzwoń:

669 [zasłonięte] 14 48


Znajdź na mapie

Mapa
Przesyłki firmą kurierską GLS

płatność

Zapłać on-line

W Grajdomku znajdziecie ogromny wybór najlepszych gier,

puzzli, artykułów plastycznych i zabawek Djeco

Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach płacisz za przesyłkę raz!

Na tej aukcji:

Gra planszowa dyskusyjna Bla Bla Bla, Djeco DJ08462

Wiek: 7 - 99 lat

Liczba graczy: 3 - 5

Czas gry: ok. 20 min.

 

Świetna gra dla każdego. Mocno pobudza wyobraźnię i zachęca do dyskusji. W zestawie jest 240 kart z różnymi obrazkami na podstawie których trzeba (w zależności od rzutu kością):

  • wymyślić najlepsze skojarzenie łączące kartę sędziego z jedną z kart ze swojej talii
  • ułożyć najlepszą historię na podstawie trzech kart (1 sędziego, 2 z własnej talii)
  • zgadnąć, które karty wybrali pozostali gracze, jako najbardziej do nich pasujące

Każda rozgrywka jest niepowtarzalna!

 

Zawartość opakowania: 240 kart + 1 kostka

 

Cel gry – wygrać jak najwięcej kart.

 

Przygotowanie do gry:

1. Przed przystąpieniem do gry należy ustalić zasady:

1. długość rozgrywki (po tym czasie gracz, który zgromadził największą liczbę kart – wygrywa),

2. liczba punktów (kart) do zdobycia, która zapewnia wygraną,

1. każdy z graczy otrzymuje po 5 kart, reszta zostaje ułożona na stosie.

 

Jak grać:

1. zaczyna najstarszy gracz – on będzie sędzią w tej rundzie, rzuca kostką. Pozostali gracze muszą wyrazić zgodę na 1 z 3 gier przedstawionych na obrazkach rzuconej kostki.

 

I wersja - powiązania kart – sędzia odkrywa pierwszą kartę ze stosiku, pozostali gracze muszą położyć kartę odpowiadającą tematycznie karcie wyciągniętej przez sędziego.

Np. kartą wyciągniętą przez sędziego jest krowa. Gracze muszą położyć karty tematycznie związane z krową, np. Mleko (krowa daje mleko) bądź z obrazkiem łąki (krowa pasie się na łące). Kiedy wszyscy gracze wybiorą swoja kartę kładą ją przed sobą i zgodnie z ruchem wskazówek zegara odkrywają ją po kolei tłumacząc sędziemu powiązania swojej karty z wylosowaną. Oczywiście karty dobierają tylko z tych, które mają w ręce (te, które otrzymali podczas rozdawania), czasem bardzo trudno jest znaleźć powiązanie. Sędzia rozstrzyga która z kart była najlepiej powiązana, gracz, który wygrał, dostaje w nagrodę kartę do której trzeba było dobrać tematycznie resztę kart.

Gracz, który otrzymał tą kartę odkłada ją na bok – karta reprezentuje 1 wygrany punkt. Każdy z graczy chowa pod spód stosu kartę, której użył w tej partii i dobiera z góry stosu następną kartę, tak aby zawsze miał w ręce 5 kart.

Następnie kostką rzuca kolejny gracz, on zostaje sędzią itd.

 

II wersja – portret Chińczyka

Każdy z graczy wybiera ze swoich kart taką kartę, która najlepiej go przedstawia. Następnie kładzie ją przed sobą obrazkiem do dołu. Kiedy wszyscy gracze położą już swoje karty, należy je wymieszać, a potem sędzia podnosi je i ogląda. Próbuje zgadnąć jaka kartę wybrał każdy gracz i uzasadnić swoją decyzję. Sędzia wygrywa każdą z dobrze dopasowanych kart. Karty niedopasowane wracają na spód stosu, a gracze dobierają karty tak, aby zawsze mieć 5 kart w ręce. I przychodzi kolej na następnego gracza, który zostaje sędzią (gra toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara) itd.

 

III wersja – opowieść

Sędzia odwraca pierwszą kartę ze stosu kart. Gracze wybierają dwie karty z kart, które mają w ręce, tak aby utworzyć historię z kart wyciągniętych przez sędziego. Kiedy gracze wybiorą swoje karty, kładą je przed sobą i zaczynają po kolei (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) opowiadać historię którą wymyślili. Np. "robiłam balony z gumy do żucia o smaku owocowym i kiedy pękła zrobiła kwak, kwak jak kaczka" Sędzia decyduje czyja opowieść była najlepsza. W nagrodę gracz dostaje kartę wyciągniętą ze stosu przez sędziego. Karta jest odkładana na bok jako symbol wygranego punktu. Każdy z graczy wkłada pod spód stosu karty, które służyły mu do stworzenia opowiadania i bierze z góry stosu 2 karty tak, aby mieć zawsze 5 w ręce. Następuje zmiana, kolejny gracz  bierze kostkę stając się sędzią. ITD

 

Francuska firma Djeco została założona w 1954 roku i przejęta przez Frédéric Michel-Dales w 1989 roku. Kolekcja Djeco obejmuje obecnie ponad 700 produktów, jest eksportowana do ponad 40 krajów i jest wystawiana na najbardziej wpływowych targach International w Paryżu, Norymberdze, Madrycie i Nowym Jorku. Djeco jest obecny w wielu prestiżowych muzeach na całym świecie: Luwr i Quai Branly we Francji, ale również w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii, Japonii i Stanach Zjednoczonych. Djeco ma swą siedzibę w Rue des Grands-Augustins w Paryżu, stamtąd też pochodzą ludzie tworzący zespoły ilustratorów, projektantów i wynalazców. Ekipom kreatywnym Djeco przyświeca jeden cel: wzbudzić zainteresowanie dzieci i wzbogacić ich wyobraźnię.

Gra planszowa dyskusyjna Bla Bla Bla, Djeco DJ08462Gra planszowa dyskusyjna Bla Bla Bla, Djeco DJ08462Gra planszowa dyskusyjna Bla Bla Bla, Djeco DJ08462