Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

gra planszowa DUŻY KOT ŁAPIE ZUCHWAŁE MYSZKI 1653

24-01-2014, 21:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł     
Użytkownik RAMIZ-toys
numer aukcji: 3867509540
Miejscowość Kraków
Licytowało: 1    Wyświetleń: 46   
Koniec: 24-01-2014 21:45:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wiek dziecka: 3 lata +
Materiał: Plastik
Certyfikaty i opinie: CE
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ramiz welcome
Dżungla Zabawek RAMIZ ma okazję zaoferować Ci: - nową,
- emocjonującą,
- porywającą,
- rozwijającą wyobraźnię,
- oryginalnie zapakowaną

grę rodzinną – KOT ŁAPIE MYSZY (HM1653).



4 małe kotki mieszkają w niezwykłej serowej wiosce razem ze swoją troskliwą mamą.
Ich zadaniem jest ochrona drogocennego sera przed kradzieżą.
Kotki muszą być bardzo zwinne i przebiegłe, aby schwytać myszy krążące wokół serowej wioski.
Od chwili narodzin, kotki uczą się jak sprytnie łapać myszy.
Jak dotąd jedynie ćwiczyły swoje umiejętności.
Teraz nadszedł czas by wyruszyły ze swoja mamą na prawdziwe łowy.
Nie jest to łatwe zadanie.
Myszy są bardzo przebiegłe i zwinne.
Potrafią znakomicie ukryć się w wysokich krzakach i wysokiej trawie.
Sprawdźcie sami, który kotek złapie najwięcej myszy.



WYPOSAŻENIE ZESTAWU:
- magnetyczna plansza do gry - umożliwi grę w domu i w podróży,
- 4 kotki,
- 36 myszy,
- kostka do gry,
- torebka – praktyczny woreczek na elementy gry,
- instrukcja w języku polskim.



PRZYGOTOWANIE GRY:
Plansza do gry powinna być umieszczona pośrodku stołu, wraz z kostką do gry.
Każda z 5 myszy musi być umieszczona w większym skupisku krzaków.
Pozostałe myszy układamy obok planszy.
Każdy z graczy wybiera kotka i umieszcza go na polu startowym oznaczonym symbolem flagi.



ZASADY GRY:
1. Najmłodszy z graczy rzuca kostką jako pierwszy.
2. Gracze postępują jak niżej:
· (rzuca kostką) gracze umieszczają swojego kotka (czerwony, zielony, żółty, niebieski) na najbliższej kępce krzaków oznaczonych kolorem wskazanym przez kostkę. Jeśli w tych krzakach ukrywa się również mysz, gracz podnosi ją dwoma rękami i podrzuca ją wysoko w powietrze. Jeśli mysz wyląduje pyszczkiem do góry, gracz może ją zatrzymać. W innym wypadku, musi odłożyć mysz z powrotem do kryjówki w krzakach.
· (symbol dłoni na kostce) – oznacza, że gracze będą grali w zgadywankę, w której nagrodą będą myszy graczy. Jeden z graczy bierze mysz i ukrywa ją w rękach za plecami, następnie wyciąga obie dłonie w stronę przeciwnika, który próbuje odgadnąć w której dłoni znajduje się mysz. Jeśli przeciwnik nie odgadnie zagadki, mysz zostaje u właściciela. Uwaga ! Gracz, który nie posiada myszy nie może brać udziału w zgadywance.
· (symbol koła fortuny na kostce) Gracze kręcą jedną z dwóch strzałek umieszczonych w narożnikach planszy. W zależności od tego jakie pole zostanie wskazane przez strzałki, gracz może wziąć 1 lub 2 myszy ze stosu poza planszą. Jednakże, jeśli zawodnik nie ma szczęścia i strzałka wskaże puste pole, nie dostanie żadnej myszy.
3. Gra się kończy gdy jeden z graczy dociera do ostatniego krzaczka, gdzie ukrywa się mysz, może ją podrzucić, Jeśli mysz upadnie pyszczkiem do góry, gracz ją zabiera. Wszyscy uczestnicy liczą swoje myszy, zwycięzcą zostaje ten gracz, który posiada największą ilość myszy.



Gra pobudza rozwój dziecka na kilku płaszczyznach równocześnie.
Wpływa na udoskonalanie umiejętności rozpoznawania kolorów, koordynowania głowa-oko i komunikowania się.
Pozwala dziecku spędzać aktywnie czas w grupie rówieśników.
Kotki muszą przedrzeć się przez krzaki i wysoką trawę aby złapać myszy, które rozpierzchły się po okolicy.
W trakcie gry myszy są podrzucane.
Dodatkowe urozmaiceniem gry jest zgadywanka, gdzie szczęście kotków wystawiane jest na próbę.
Aby wygrać grę, kotki muszą jak największą ilość myszy.



Ilość graczy: 2 – 4 osób
Wymiary planszy ok. 32,5 cm x 32,5 cm x 2 cm.
Wymiary pudełka ok. 33,5 cm x 33,5 cm x 5 cm.

Zapraszamy do zakupów i fantastycznej rodzinnej zabawy !



KORZYŚCI:
· Gra rozwija umiejętności rozpoznawania kolorów.
· Wpływa na doskonalenie umiejętności koordynacji oko-ręka.
· Rozwija zdolności komunikacji.
· Ćwiczy zręczność.
· Gwarantuje wesoło spędzony czas.
· Dostarcza mnóstwo znakomitej zabawy.
Jesteśmy bezpośrednim importerem prezentowanej zabawki.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
GRA KOT ŁAPIE MYSZY jest przeznaczona dla dzieci powyżej 3 roku życia i posiada certyfikat CE.


Ramiz welcome