|
|
[zasłonięte]@gmail.comtel: 793 [zasłonięte] 856pn-pt 10-18 |
|
|
|
Prosimy zapoznać się ze stroną "O mnie" stanowi ona integralną część aukcji
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gra PC TPS Guild Wars: Prophecies
Długo przed pojawieniem się ludzi, świat Tyrii zamieszkiwała sprowadzona przez bogów rasa węży. Nie były to jednak zwykłe gady, lecz istoty poruszające się w pozycji wyprostowanej, posiadające własny język i bogatą kulturę. Ich misją było zachowanie na zi, emi pokoju. Jednak ludzkość, charakteryzująca się nieograniczonym dążeniem do ekspansji, wkrótce zaczęła przejawiać ambicje do samodzielnego władania światem. Starożytne węże, utraciwszy wpływ na losy Tyrii, usunęły się z oczu ludzkości, odeszły w zapomni, enie i stały się jedynie mitem... Bogowie raz jeszcze postarali się ułatwić życie mieszkającym na Tyrii istotom i zapobiec w przyszłości zagrożeniom - obdarzyli wszystkie myślące rasy magią. I tym razem nie wzięli pod uwagę chciwości ras. Wkrótce rozpoczę, i ciekawskich, jednak potężna erupcja wulkanu odkryła je mieszkańcom Tyrii na nowo. Powstałe w latach pokoju gildie, których wpływy nierzadko były potężniejsze od niejednego królestwa, zaczęły teraz walczyć o odpryski Kamieni. Przeciągające się przez kole, jne lata współzawodnictwo o pozyskanie jak największej ilości magicznego kruszcu mogło zakończyć tylko jeszcze większe zagrożenie. Rasom Tyrii zaczęły zagrać przeraźliwe bestie z północy. Wkrótce walczące dotąd ze sobą gildie zjednoczyły się, by ramię w r, ły się wojny o totalną dominację nad światem. Tym razem to ludzie zwrócili się do bogów o interwencję. Ci zebrali ze świata całą magię i zamknęli ją w pięciu Kamieniach Krwi, podzielonych na cztery szkoły magii. Przez wiele lat były one ukryte przed oczam
|
|