Witam na mojej aukcji dzisiaj ma do zaoferowania grę ESR ,TIKI BOOM BOOM ,SNIPER ELITE
płyta jest w stanie bdb posiada kilka małych rysek nie przeszkadza to w instalacji GRY.
zachęcam do kupna i sprawdzenie moich innych aukcji
26 listopada 2004 ( światowa data premiery )
19 stycznia 2006 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single player nośnik: 2 CD
Komputer Stacjonarny
wymagania sprzętowe: Pentium III 500 MHz, 128MB RAM, karta grafiki 8MB, 400 MB HDD
Oficjalna kontynuacja gry „Space Rangers”. Druga część łączy wybrane elementy strategii czasu rzeczywistego, symulacji gwiezdnej oraz gier z gatunku role-playing.
Oficjalna kontynuacja gry „Space Rangers”. Druga część łączy wybrane elementy strategii czasu rzeczywistego, symulacji gwiezdnej oraz gier z gatunku role-playing. Akcję sequela osadzono 200 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części gry. Wszechświat ponownie jest zagrożony. Fabuła „SR2” opowiada o jednej z planet, na której do tej pory produkowano bojowe wersje androidów. Maszyny, które zarządzały nad ich produkcją zbuntowały się. Ich aktualny cel to podbicie całego Wszechświata, gracz nie może oczywiście do tego dopuścić.
Podstawowym atutem pierwszej części „Space Rangers” była ogromna swoboda działania. Autorzy sequela dodatkowo rozbudowali ten element rozgrywki. Gracz przez znaczną część gry nie jest w żaden sposób ograniczony i może dowolnie eksplorować zaprezentowany Wszechświat. Tylko od niego zależy w jakiej kolejności odwiedzi przygotowane planety i systemy gwiezdne. Wszystkie zdarzenia są generowane w czasie rzeczywistym. Oznacza to również, iż wiele sytuacji ma miejsce bez udziału gracza. Istnieje wtedy szansa, iż w ogóle może się o nich nie dowiedzieć.
Jako zupełną innowację należy natomiast potraktować możliwość zwiedzania powierzchni planet. W pierwszej części gry eksplorowało się sam wszechświat. Gracz może brać udział w widowiskowych bitwach, które przywodzą na myśl klasyczne strategie czasu rzeczywistego (np. „Starcraft” czy “Ground Control”). W zależności od dokonanego wyboru sam może stanąć do walki lub wystawić własną armię. Odpowiednie struktury są odpowiedzialne za produkcję jednostek (przede wszystkim robotów bojowych). Oprawa graficzna została zrealizowana w pełnym 3D. Autorzy zadbali o szczegółowy i bogaty w detale świat gry.