„Pokonawszy złego Czarodzieja, Reksio i Kretes mieli zamiar wreszcie odpocząć. Nie było im to jednak dane. Pojmani przez Zakon Ryżokitowców resztę życia spędzili w lochach. Reksio nie przeżył już żadnych przygód, a Kretes nigdy nie wrócił do swojej Molly...”
Jeżeli nie chcesz, by tak potoczyła się historia, pomóż Reksiowi przebudować starą sofę na wehikuł czasu i cofnij się... cofnij się wraz z nim w odległą przeszłość. Bowiem właśnie tam żyje jedyna osoba, która wie, jak naprawić zegar historii, odmienić przebieg zdarzeń i wyprostować meandry czasu. Osobą tą jest tajemniczy Nostradamus...
Jest to kolejna, czwarta już część przygód Reksia, rozpoczynająca się od rozszyfrowania wiadomości znalezionej przez Reksia i Kretesa w ostatniej scenie "Reksia i Czarodziei". Aby uratować świat, bohaterowie muszą natychmiast wyruszyć w przeszłość na spotkanie z Nostaradamusem. Kogut konstruuje wehikuł czasu i nasi bohaterowie wyruszają w okolice roku 1500. Niestety źle wpisują współrzędne i lądują w epoce kamienia co najwyżej łupanego.... Przed nimi długa droga poprzez mroki dziejów.
Oprócz prehistorii odwiedzą Średniowiecze, starożytny Egipt i wiele innych ciekawych miejsc i momentów z Przyszłości.
Nowe zadania, zagadki, gry i postacie... w tym różnego typu dalsi krewni Kretesa.
źródło www.miastogier.pl