Czwarta część serii gier z
psem Reksiem i jego dzielnym towarzyszem, komandorem Kretesem w rolach
głównych, dedykowana najmłodszym użytkownikom komputerów (dzieci od 7
lat).
Zadanie postawione naszym
beniaminkom przez twórców programu przedstawia się następująco: należy
pomóc Reksiowi w przebudowaniu starej sofy na wehikuł czasu i cofnąć
się z nim w odległą przeszłość, kiedy to żył Nostradamus - jedyna
osoba, która wiedziała, jak naprawić zegar historii, odmienić przebieg
zdarzeń i wyprostować meandry czasu. Inaczej Reksio i Kretes zostaną
pojmani przez Zakon Ryżokitowców i resztę życia spędzoną w lochach, bez
szansy na przeżycie jakichkolwiek przygód...
Standardowo, nie obeszło
się bez ręcznie malowanej grafiki oraz wypełnionej humorem fabuły. Z
przedstawionej w grze historii dzieci dowiedzą się m.in. skąd się
wzięły oraz jak działają Leje i Kopce Czasowe, czy dinozaury
rzeczywiście wyginęły, jak wygrać turniej rycerski, będąc psem, a także
jaka jest „prawdziwa” historia uśmiechu Mony Lisy czy jakie liczby
warto typować w losowaniach Totolotka. Autorzy, podobnie jak w
poprzednich częściach przygód Reksia, postarali się o przygotowanie
wielu logicznych i zręcznościowych mini-gier, szeregu zróżnicowanych
lokacji do odwiedzenia oraz przyjemnej dla ucha oprawy dźwiękowej.
Program nie zawiera przemocy.
- Pentium 166 Mhz, 32MB RAM, Windows 95/98/Me/2000/XP