Firma Komputerowa
"Virtual-Net"
Tarnowskie Góry
Konto Bankowe:
mBIZNES
26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 324564
|
Konto Allegro „aptekarevita”
Tarnowskie Góry, Bytomska 14, tel. 32 [zasłonięte] 78
Suplementy diety
Konto Allegro „e_aptekarevita”
Tarnowskie Góry, Bytomska 14, tel. 32 [zasłonięte] 78
Kosmetyki
Konto Allegro „evnetpl” Tarnowskie Góry, Bytomska 14, tel 32 [zasłonięte] 78
Art. biurowe i inne
Konto Allegro „virtual net” Tarnowskie Góry, Bytomska 14, tel 32 [zasłonięte] 72
Art. komputerowe
|
** Przed wysyłką **
W tytule przelewu PROSZĘ WYRAŹNIE WPISAĆ NICK Z ALLEGRO I WYLICYTOWANY PRZEDMIOT, ułatwi to identyfikacje i przyspieszy wysyłkę.
** Wysyłka **
Każdą paczkę wysyłamy Pocztą Polską jako priorytet z potwierdzeniem odbioru..
Przesyłki, z powyżej 10 artykułami, ceny przesyłki ustalimy indywidualnie - koszt przesyłki, będzie głównie zależał od jej wagi.
Wysyłka PP za granicę, w ramach Unii Europejskiej.
Tylko:
paczka, za potwierdzeniem odbioru, priorytet - opłata podstawowa 35zł.
**Komentarz**
Po zakończeniu transakcji, wystawiamy komentarz do aukcji, jako drudzy.
**Kontakt**
W razie wątpliwości, pytań proszę się z nami kontaktować mailowo i telefonicznie, może nie od razu odpowiemy na pytanie, ale zawsze postaramy się pomóc.
|
|
|
Kolejna gra edukacyjna dostosowana do poziomu rozwoju intelektualnego dzieci w wieku przedszkolnym, w której głównym bohaterem jest tytułowy, kosmiczny chłopiec. W sumie na małych graczy czeka 10 zadań językowych oraz 10 zadań matematycznych do wykonania na dwóch poziomach trudności.
Adibu: Czytam i liczę (4-5 lat) to gra edukacyjna przygotowana z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów. Program wchodzi w skład serii gier, w której głównym bohaterem jest kosmiczny chłopiec, a jego zawartość została dostosowana do poziomu rozwoju intelektualnego dzieci w wieku przedszkolnym.
Omawiana produkcja koncentruje się wokół podstawowych umiejętności, jakimi są czytanie i liczenie. Podczas rozgrywki dzieci rozwiązują zabawne i ciekawe zadania: 10 zadań językowych oraz 10 zadań matematycznych na dwóch poziomach trudności. Program został oparty o nowatorską koncepcję pedagogiczną motywującą dziecko do wykonywania kolejnych zadań, w efekcie czego Adibu to doskonały towarzysz zachęcający małego gracza do wspólnego odkrywania i rozwijania wyżej wymienionych umiejętności w tempie dostosowanym do jego możliwości.
Ponadto podczas zabawy dzieci opiekują się małym zwierzątkiem zamieszkującym świat gry. Rozwiązując kolejne zadania, zdobywają niespodzianki dla wirtualnego pupila, np. elementy wyposażenia domku czy też ważne umiejętności.
Na koniec warto nadmienić, że tak jak poprzednie odsłony z Adibu w roli głównej, tak i ta została wyposażona w Kącik rodzica, czyli narzędzie dające możliwość sprawdzania postępów własnego potomka w nauce oraz ustawienia czasu, jaki może on spędzać przed komputerem.
|
|