| | e-mail: [zasłonięte]@planetadziecka.pl
tel. 12 [zasłonięte] 55 tel.kom. 792 [zasłonięte] 521
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 10-18
| | | | ----------------------------------------------- Wszystkie produkty wystawione na naszych aukcjach są oryginalne, pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji.-----------------------------------------------Kupując kilka przedmiotów na jednej lub kilku naszych aukcjach za przesyłkę płacą Państwo tylko raz.----------------------------------------------- | | | |
79 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7220090 [zasłonięte] 641697 ----------------------------------------------
29 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 642908 | | | | Zakupione przedmioty wysyłamy:
Kurierem
Pocztą Polską
| | |
| PLANETADZIECKA - NAJWYŻSZA JAKOŚĆ - ORYGINALNE, BEZPIECZNE PRODUKTY
Gra magnetyczna Szachy
Producent: The Purple Cow Wiek: 6-99 lat Klasyczna gra w Szachy. Wszystkie elementy zapakowane są w metalowe pudełko, którego wnętrze stanowi planszę do gry. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem czy samolotem. Zasady gry: - ilość graczy: 2
- Grę rozpoczynają białek pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek. Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika.
- Remis występuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany) lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze. Partia może zakończyć się remisem (na wniosek jednej ze stron), gdy: identyczna pozycja na planszy pojawiła się trzykrotnie lub gdy jedna ze stron daje wiecznego szacha lub gdy wykonano pięćdziesiąt posunięć bez ruchu pionem i bicia dowolną bierką.
Szczegóły: - ilość elementów: 32 magnesy
- wymiary opakowania: 18x10x1 cm
| |