|
Cześć. Jesteśmy Juleczka Karolek i Damianek. Juleczka to oczywiścia ja, czyli starsza siostra Karolka i Damianka. Już kiedyś (jeszcze jak nie było na świecie chłopaków) sprzedawaliśmy z moimi Kochanymi Rodzicami na Allegro mnóstwo fajowych zabawek i teraz chcę pokazać moim braciszkom jaka to jest frajda :)
Dbając o dobro naszych klientów postanowiliśmy zrezygnować z usług Poczty Polskiej i paczki wysyłamy tylko i wyłącznie KURIEREM A koszt takiej przesyłki to jedynie 13 zł!!! :-)))
Na tej aukcji mamy do sprzedania coś naprawdę fantastycznego na dłuugie godziny zabawy :-)
HIT
IDEALNY DLA WSZYSTKICH DZIECI
A jest to
WSPANIAŁA
ORYGINALNA
BARDZO ŁADNIE
I PROFESJONALNIE WYKONANA
GRA MAGNETYCZNA
IDEALNA NA PODRÓŻ
SZACHY
Superowej firmy The Purple Cow
Firma The Purple Cow powstała w 2000r. Specjalizuje się w tworzeniu pięknego designu gier znanych i popularnych na całym świecie. Produkty The Purple Cow to postacie znane z bajek zaprezentowane w przyjemny sposób. Produkty The Purple Cow to puzzle, gry logiczne, kreatywne gry rodzinne nie tylko dla dzieci, ale także dla rodziców.
GRY IDEALNE NA PODRÓŻ!!!
Moi Drodzy, oto klasyka gier w unikalnej, wygodnej wersji podróżnej. Całość zamknięta jest w metalowym pudełku :-))) Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać można w każdym miejscu!!! Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem lub samolotem.
A w tym zestawie znajdziecie grę... Szachy!
I jak? - gotowi? To zaczynamy!!! :-)))
Zasady gry:
Grę rozpoczynają białe pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija go. Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika. Remis występuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany) lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze.
Partia może zakończyć się remisem (na wniosek jednej ze stron), gdy: identyczna pozycja na planszy pojawiła się trzykrotnie lub gdy jedna ze stron daje wiecznego szacha lub gdy wykonano pięćdziesiąt posunięć bez ruchu pionem i bicia dowolną bierką.
Mówię Wam - dobra zabawa GWARANTOWANA!!!
Producent zaleca grę dla 2 graczy i co najmniej 6-letnich.
Ilość elementów: 32 magnesy
Wymiary opakowania: 10 cm (szer.) x 1 cm (gł.) x 18 cm (wys.)
| |