Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRA LOGICZNA KOT W WORKU MARKI GRANNA

26-12-2014, 18:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.10 zł     
Użytkownik phulogic
numer aukcji: 4840270599
Miejscowość Raszków
Wyświetleń: 7   
Koniec: 26-12-2014 18:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent: Granna
Płeć: Uniseks
Wiek dziecka: 3 lata +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@miniciuszki.pl
lub
TEL.KOM.
503 [zasłonięte] 353

Pracujemy:
Poniedziałek – Piątek
9.00 – 18.00




NR KONTA:
78 1240 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3271110 [zasłonięte] 368590

"LOGIC"
GRUDZIELEC NOWY 36B
63-440 RASZKÓW

Nasza oferta oparta jest wyłącznie na produktach nowych i markowych, zapakowanych w sposób właściwy i charakterystyczny dla danego producenta.

Dokonanie płatności za zakupiony przedmiot przy pomocy ALLEGRO / PAYU znacznie przyspiesza realizację zamówienia.

Zachęcamy do zapisywania się do naszego Newslettera. Będą Państwo informowani o nowościach i promocjach w naszej ofercie.

Bardzo prosimy o sprawdzanie przesyłek w obecności kuriera! W przypadku uszkodzenia powstałego w transporcie spisanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego znacznie ułatwi proces reklamacyjny!

Przedmiotem aukcji jest
zabawka

GRA LOGICZNA KOT W WORKU

znanej marki
GRANNA
OPIS:

Gra Kot w worku- jest to gra logiczna dla dzieci.
Dziecko za pomocą dotyku musi rozpoznać, co przedstawia wylosowany z woreczka element. Jeśli odgadnie umieszcza żeton na planszy, na takim samym obrazku jak wylosowany.

Lepiej sprawdzić, co jest w worku
Tak przysłowie stare uczy;
Warto wiedzieć: kot czy nie kot
Na dnie worka mruczy.
By ktoś Cię nie wywiódł w pole
Potrenować nie zawadzi.

Zagraj z Granną w "Kota w worku" Smok Obibok radzi.

Zabawa 1.
Wyjmij z ramek małe obrazki. Kiedy będziesz to robił, sprawdź czy wiesz, co przedstawia każdy wyjęty element. Jeżeli nie znasz jakiejś nazwy, to poproś o pomoc kogoś starszego. Wszystkie obrazki włóż do woreczka. Dziewięć plansz ułóż w taki sposób, aby tworzyły kwadrat i widoczne były kolorowe ilustracje. Ustaw przed sobą pięć pionków w jednym wybranym kolorze. Wszyscy pozostali gracze niech zrobią to samo. Ustal, kto rozpocznie grę i kto będzie następny.
Pierwsze dziecko zakrywa oczy chusteczką lub szalikiem i wyciąga z woreczka jeden element. Dokładnie obraca go w palcach i próbuje odgadnąć, kot czy nie kot znajduje się w jego rękach. Gdy odpowie, odkrywa oczy i już wie czy odgadł, czy nie. Jeżeli udało się, próbuje znaleźć na planszach taki sam obrazek, jaki wylosował. Gdy go odnajdzie, stawia na nim jeden ze swoich pionków, a wylosowany element wraca z powrotem do woreczka. Gra dalej następne dziecko. Zwycięzcą zostaje ten, kto pierwszy umieści na planszach wszystkie swoje pionki.

Zabawa 2.
Ta zabawa jest bardzo podobna do pierwszej. Różnica jest jedna, w trakcie jej przygotowywania musisz ułożyć wszystkie plansze w ten sposób, aby na wierzchu znajdowały się jednobarwne zielone kształty.

Zabawa 3.
Rozdaj plansze wszystkim graczom. Umawiacie się , z której strony plansz korzystacie i układacie je w wybrany sposób. Każde dziecko musi mieć tyle samo plansz. Jeżeli gracie we trójkę, to każdy może mieć 3 plansze, a jeżeli we czwórkę, to każdy otrzymuje po 2 plansze, a jedną odkładasz na bok. Ustalacie, kto rozpoczyna grę i kto będzie następny.
Pierwsze dziecko losuje z worka jeden element. Jeżeli taki sam znajduje się na jego planszy, to kładzie na nim wylosowany element. Jeżeli nie ma na swoich planszach wylosowanego elementu, wtedy obrazek wraca do woreczka. Gra dalej następny gracz. Wygrasz, jeżeli pierwszy zapełnisz swoje plansze.

GRA PRZEZNACZONA:
dla 1 do 4 graczy.



POZOSTAŁE DANE:

ZESTAW ZAWIERA:
- 9 dwustronnych plansz
- 27 obrazków
- 30 pionków (po 5 w 6 kolorach)
- woreczek
- instrukcję

WIEK:
3-8 lat

WYMIARY:
wielkość opakowania: 27,2 x 18,9 x 3,6 cm

ZASILANIE:
nie dotyczy







MakroPanel.pl