Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRA KOMPUTEROWA REKSIO TAJEMNICA TRZECIEGO WYMIARU

27-01-2012, 4:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29.90 zł     
Użytkownik KSIEGARNIAFENIKS
numer aukcji: 2069170653
Miejscowość Głogów
Wyświetleń: 5   
Koniec: 19-02-2012 10:17:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia,
Granice wiekowe: Dla dzieci,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Podstawowe informacje Seria gry Rodzinna Gra Przygodowa Polski dystrybutor Techland Rodzaj Gra Zestaw gry zawiera Nie dotyczy Producent gier na PC Aidem Media Charakterystyka Gatunek Zręcznościowa, Dla dzieci Wersja językowa Polska Gra wieloosobowa Nie Kontrolery Klawiatura, Mysz Nośnik gry CD Wymagania sprzętowe System operacyjny Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows XP Karta dźwiękowa Tak Procesor 1 GHz Pamięć operacyjna 512 MB Karta graficzna 32 MB O produkcie Reksiо i Kretes: Tajemnica Trzeciego Wymiaru to gra zręcznościowa stworzona z myślą o najmłodszych użytkownikach. Bohaterem programu jest znany z polskiego serialu animowanego, sympatyczny kundel Reksio. Fabuła gry rozpoczyna się w nocy, kiedy Reksia i jego przyjaciół (Kretesa i Koguta Wynalazcę) budzi tajemniczy dźwięk dobiegający z pobliskiego lasu. Zaciekawieni bohaterowie postanawiają sprawdzić źródło dźwięku. Na polanie zauważają czarny monolit. Kiedy ciekawski Kretes dotknął tajemniczego znaleziska, cała trójka została wciągnięta w otchłań trzeciego wymiaru. Zadaniem użytkownika jest pomoc bohaterom oraz odkrycie, kto stoi za tajemniczym zniknięciem. Do dyspozycji gracza są 54 labirynty-poziomy do przejścia. W pokonaniu każdego z nich przydatne są umiejętności charakterystyczne dla każdej z postaci, na przykład Reksio wspina się po drabinach i przenosi przedmioty, Kretes obsługuje windy i blokuje emitery cząsteczek, natomiast Kogut Wynalazca fruwa, może popychać kule i przetaczać skrzynie. Produkt przeznaczony jest dla dziеci od 7 roku życia.