Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gra karciana Diamoniak, Djeco DJ05117

21-04-2015, 12:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik Grajdomek
numer aukcji: 5199629883
Miejscowość Zalesie Górne
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 12   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Bohater: Wróżki
Marka: inna
Producent: Inny
Wiek dziecka: 5 lat +
Płeć: Dziewczynki
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

kontakt

Grajdomek

SKLEP i MAGAZYN

Zalesie Górne k/ Piaseczna
ul. Świetlana 19

 

Napisz: [zasłonięte]@grajdomek.pl
 

Zadzwoń:

669 [zasłonięte] 14 48


Znajdź na mapie

Mapa
Przesyłki firmą kurierską GLS

płatność

Zapłać on-line

W Grajdomku znajdziecie ogromny wybór najlepszych gier,

puzzli, artykułów plastycznych i zabawek Djeco

Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach płacisz za przesyłkę raz!

Na tej aukcji:

Gra karciana Diamoniak, Djeco DJ05117


Przygoda i strategia. Ryzykownie czy ostrożnie? Każdy gracz musi wybrać odpowiednią strategię, aby zbudować zamek zanim czarownice rzucą na niego urok. Szybka gra karciana.

 

Wiek: 5-99 lat

Licba graczy: 2 - 4 graczy

Czas gry: 15 min

Zawartość: 54 karty: 4x6=24 karty "zamkowe", 20 "diamentowych", 7 kart "wiedźm", 2 karty "wróżek", instrukcja w kilku językach (m. in. angielskim, francuskim, niemieckim) dołączona instrukcja w języku polskim

 

 

Zasady gry: gramy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Najmłodszy uczestnik pierwszy bierze kartę i pokazuje innym graczom. W ciągu całej gry, każdy z graczy musi wziąć z talii przynajmniej jedną kartę, później może zdecydować czy bierze kolejną czy opuszcza kolejkę.

Przy odkrywaniu kart z talii możliwe są 4 warianty:

  1. jeżeli gracz wybrał kartę "zamkową" – jeżeli uczestnik jeszcze nie rozpoczął budowy zamku, wtedy kładzie kartę przed sobą i rozpoczyna budowę zamku w kolorze karty (pod warunkiem, że inny gracz nie buduje w tym kolorze). Kiedy w kolejnej turze następuje kolej tego gracza, wszystkie karty w wybranym przez niego kolorze powinny być użyte do budowy zamku. "Zamkowe" karty w pozostałych kolorach należy odłożyć na bok (później można je sprzedawać lub pozbywać się ich). Po wylosowaniu karty "zamkowej" gracz może odkryć kolejną kartę z talii.
  2. jeżeli gracz wybrał kartę "wróżka" – kładzie tę kartę obok siebie i odkrywa kolejną z talii.
  3. Jeżeli gracz wybrał kartę "wiedźma" – pech! Musi umieścić ją oraz 3 swoje wybrane karty obok talii na środku, obrazkami na dół. Kolejka przechodzi na następnego gracza. Jeżeli gracz ma mniej niż 3 karty – oddaje wszystkie. Jeżeli uczestnik posiada kartę "wróżka" może wtedy oddać ją zamiast swoich kart. Kładzie je razem z "wiedźmą" obok talii na środku.

Jeżeli środkowa talia się skończy należy potasować karty położone obok i stworzyć w ten sposób nową talię.

Kto wygrywa? Gracz, który jako pierwszy zbuduje zamek w swoim kolorze (6 kart "zamkowych") wygrywa!

 

Francuska firma Djeco została założona w 1954 roku i przejęta przez Frédéric Michel-Dales w 1989 roku. Kolekcja Djeco obejmuje obecnie ponad 700 produktów, jest eksportowana do ponad 40 krajów i jest wystawiana na najbardziej wpływowych targach International w Paryżu, Norymberdze, Madrycie i Nowym Jorku. Djeco jest obecny w wielu prestiżowych muzeach na całym świecie: Luwr i Quai Branly we Francji, ale również w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii, Japonii i Stanach Zjednoczonych. Djeco ma swą siedzibę w Rue des Grands-Augustins w Paryżu, stamtąd też pochodzą ludzie tworzący zespoły ilustratorów, projektantów i wynalazców. Ekipom kreatywnym Djeco przyświeca jeden cel: wzbudzić zainteresowanie dzieci i wzbogacić ich wyobraźnię.

Gra karciana Diamoniak, Djeco DJ05117Gra karciana Diamoniak, Djeco DJ05117Gra karciana Diamoniak, Djeco DJ05117Gra karciana Diamoniak, Djeco DJ05117Gra karciana Diamoniak, Djeco DJ05117