Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gra językowa ELI - Campionato d'italiano

03-06-2012, 3:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.99 zł     
Użytkownik ettoi
numer aukcji: 2340394085
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 8   
Koniec: 21-05-2012 16:48:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: włoski
Przeznaczenie: do szkoły podstawowej, do gimnazjum, do liceum, dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


e-mail: [zasłonięte]@ettoi.pl

tel. 12 [zasłonięte] 94
tel.  695 [zasłonięte] 454


Gadu G: [zasłonięte]22798
Czatuj z nami


skype Skype: ettoiatalier
Czatuj z nami




Godziny pracy:
pon.-pt: 9.30-18.30
soboty : 9.30-15.30


Dołącz do nas na Facebooku





Zamówione artykuły wysyłamy
za pośrednictwem poczty
lub firm kurierskich.

Do każdego zakupu dołączamy paragon fiskalny
lub fakturę VAT



Jesteśmy Przedstawicielem i Dystrybutorem wydawnictw
ELI PUBLISHING,
LA SPIGA MODERN LANGUAGES,
oraz LINGUA LUDICA w Polsce.

Posiadamy własny magazyn towarów.

Przesyłki wysyłamy zawsze w ciągu 24 godzin.

Internetowa księgarnia językowa Ettoi.pl wita na swojej aukcji!

-     Opis aukcji     -

 

Campionato d'italiano

 

Gra językowa i edukacyjna ELI

 

Gra językowa Campionato d'italiano

 

 

 

Campionato d'italiano jest grą w konwencji olimpiady wiedzy, w której za pomocą serii sześciuset sześćdziesięciu interesujących pytań i odpowiedzi gracze poznają różnorodne aspekty geografii, cywilizacji i kultury Włoch oraz aktywnie i bezstresowo rozwijają swoją znajomość języka włoskiego na poziomie A2-B1. 

 



Charakter gry: Gra planszowa 

Poziom trudności: A2-B1 

Gra oferuje możliwość prowadzenia rozgrywki na poziomie A2, lub B1 (przy użyciu oddzielnych zestawów kart), bądź na poziomie mieszanym A2-B1 przy użyciu obu zestawów kart równocześnie.

Do dyspozycji graczy jest plansza zawierająca ponumerowane pola w kolorach odpowiadających kolorom pięciu kół olimpijskich oraz dwie talie kart zawierających na każdej karcie po pięć pytań oznaczonych pięcioma kolorami i odpowiadających następującym tematom: 

   -kolor czerwony: kultura, sztuka, muzyka, kino, literatura
   -kolor zielony: geografia
   -kolor czarny: historia, tradycje, szkoła, edukacja, bezpieczeństwo drogowe,
   -kolor żółty: zdrowy tryb życia i zdrowe odżywianie, czas wolny, sport
   -kolor niebieski: nauki przyrodnicze, zwierzęta, technologia, astronomia

Pod każdym z pytań umieszczonych na karcie znajdują się trzy odpowiedzi, z których jedna (wyróżniona pogrubionym drukiem) jest poprawna.

Jeden z możliwych scenariuszy prowadzenia rozgrywki: Każdy z uczestników gry ma za zadanie wykonać rzut kostką i odliczyć na planszy ilość pól odpowiadającą wylosowanej liczbie, po czym odpowiedzieć na pytanie odczytane z wyciągniętej przez osobę prowadzącą grę (na przykład nauczyciela) karty. Jeżeli przykładowo pole wylosowane przez gracza ma kolor czerwony, osoba prowadząca grę odczytuje z losowo wyciągniętej karty pytanie oznaczone tym kolorem wraz z trzema przyporządkowanymi do niego możliwymi odpowiedziami. Wskazanie poprawnej odpowiedzi premiowane jest otrzymaniem żetonu w odpowiednim kolorze, natomiast zła odpowiedź uniemożliwia otrzymanie żetonu. Jeżeli w trakcie rozgrywki gracz wylosuje pole oznaczonym tym samym kolorem, co posiadany przez niego żeton, wykonuje kolejne rzuty kostką dopóki nie znajdzie się na polu o innym kolorze. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy udzieli poprawnych odpowiedzi na zadane pytania w pięciu głównych kategoriach tematycznych odpowiadających pięciu kolorom, a tym samym zbierze pięć różnych żetonów.

Inny sposób prowadzenia rozgrywki przewiduje możliwość wielokrotnego stawania na polu o tym samym kolorze i otrzymywania wielu takich samych żetonów, a po wyczerpaniu puli wolnych żetonów, zakończenia gry i podliczenia który z graczy zdobył ich najwięcej.

Jeszcze innym wariantem wykorzystania gry jest prowadzenie rozgrywki zgodnie z zasadami popularnej gry w tzw. "węże i drabiny", w której gracze przesuwają po planszy swoje pionki o liczbę oczek wylosowanych po rzucie kostką, a udzielenie poprawnej odpowiedzi na pytanie oznaczone odpowiednim kolorem uprawnia do pozostania na wylosowanym polu, podczas gdy wskazanie złej odpowiedzi powoduje utratę kolejki, bądź cofnięcie się o ustaloną na początku gry ilość pól. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy dotrze do mety, którą jest ostatnie pole na planszy oznaczone numerem 50.

Gra znajduje ponadto zastosowanie jako materiał do wszelkiego rodzaju olimpiad i konkursów z wiedzy o geografii, cywilizacji i kulturze Włoch.

Cele językowe:
-nauka słownictwa języka włoskiego,
-nauka wyrażeń idiomatycznych,
-rewizja znajomości zasad gramatyki, w tym konstruowania zdań pytających.

Cele kulturowe:
-poznawanie geografii, kultury, historii i tradycji Włoch

Przedział wiekowy: dzieci od 8 roku życia, młodzież, dorośli

Zastosowanie: Gra znajduje zastosowanie zarówno w trakcie zajęć w szkole jak i w warunkach domowych (zabawy z przyjaciółmi i rodziną, lub prywatne lekcje języka włoskiego).

Dodatkowe korzyści: Gra językowa Campionato d'italiano doskonali sprawności umysłowe takie jak pamięć, koncentracja i spostrzegawczość, sprzyja skutecznemu zapamiętywaniu oraz uczy aktywności i zdrowej rywalizacji, a jej ludyczny charakter pomaga w nawiązywaniu relacji społecznych z pozostałymi uczestnikami gry oraz wpływa pozytywnie na zredukowanie dystansu pomiędzy uczniem i uczącym.

Gra opracowana została w oparciu o kryteria Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (Quadro comune europeo di riferimento per la conoscenza delle lingue) - poziom A2-B1

Więcej informacji na temat gier do nauki języka włoskiego znajdziesz tutaj

Zestaw zawiera:
-składaną kartonową planszę o wymiarach 40x40cm
-dwie talie kart po 66 sztuk
-60 kolorowych żetonów
-składaną kartonową kostkę do gry
-4-stronicową instrukcję metodyczną z opisem reguł gry.

Format 21,5x14,5 cm
Opakowanie: eleganckie kartonowe pudełko, folia
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]36137
Wydawnictwo ELI

 

 


Dydaktyczne gry językowe ELI stanowią dowód na to, że nauka języka obcego wcale nie musi być nudna i uciążliwa, ale że może łączyć się z ciekawą, relaksującą i wartościową formą spędzania czasu. Gry językowe ELI mogą służyć jako uzupełnienie dowolnego kursu języka obcego i stanowią doskonałe uzupełnienie tradycyjnych metod nauki znacząco podnosząc jakość nauczania i wzbogacając wiedzę uczestników gry na temat języka obcego. Ponadto gry językowe ELI charakteryzują się starannym wykonaniem oraz indywidualną i przyjazną szatą graficzną oraz zostały opracowane w oparciu o kryteria Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.


Najważniejsze zalety gier językowych
  • umożliwiają naukę języka obcego poprzez zabawę
  • pozwalają wykreować sytuację bezstresową zbliżoną do normalnej zabawy
  • doskonalą sprawności umysłowe takie jak pamięć, koncentrację i spostrzegawczość
  • uczą aktywności oraz zdrowej rywalizacji
  • pobudzają i rozwijają różne typy inteligencji
  • stymulują wykorzystanie różnorakich form komunikacji
Dla kogo są przeznaczone gry językowe?
  • Wbrew obiegowej opinii na temat gier i zabaw dydaktyczne gry językowe ELI nie są przeznaczone wyłącznie dla dzieci i młodzieży, ale stworzone są z myślą o reprezentantach wszystkich grup wiekowych. Doskonale sprawdzają się więc w sytuacjach, gdy uczestnikami zajęć językowych są osoby dorosłe



Czasopisma ELI Magazines

magazines
F.H.U. ET TOI Przedstawiciel i Dystrybutor wydawnictw językowych:
ELI PUBLISHING, ELI MAGAZINES, LA SPIGA MODERN LANGUAGES

Internetowa księgarnia językowa www.ettoi.pl
Biuro czynne w godzinach: pon.-pt: 9.30-18.30, soboty : 9.30-15.30


Sprzedaż i obsługa zamówień:
tel. +48 [zasłonięte] 593 454
tel.+48 12 [zasłonięte] 94
fax +48 12 [zasłonięte] 67

(C) Wszelkie prawa zastrzeżone Ettoi.pl 2012
Dostęp do szerokiej oferty ELI