Gra imprezowa Jungle Speed (edycja polska) Rebel
Gra, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość. Każdy z graczy dostaje karty, których musi się pozbyć podczas gry – aby to zrobić, trzeba w odpowiednim momencie złapać drewniany "totem". Jeśli gracz złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników.
Dlaczego ta gra jest taka rewelacyjna?!
- Pozwala siąść zupełnie obcym ludziom przy stole i razem świetnie się bawić!
- Nie wymaga żmudnego tłumaczenia zasad ani ich zapamiętywania. Zasady są dosłownie 4, trudno o którejś z nich zapomnieć ;)
- Jest idealna na imprezę, pod namiot i rodzinne spotkanie, gdzie trudno znaleźć wspólny mianownik dla osób o różnych upodobaniach i w różnym wieku!
- Pozwala grać nieograniczonej liczbie osób! Nikt nie będzie się nudził!!
- NIE NUDZI SIĘ. Można grać w to przez trzy dni niemal non-stop i nie mieć dość! SPRAWDZONE!
Jest absolutnie doskonała, idealna, jesteśmy jej szalonymi fanami!! I podchodzimy do niej bezkrytycznie!
Skrócone zasady:
- Totem postaw na środku stołu, uczestnicy zabawy siadają dookoła.
- Rozdaj wszystkie karty uczestnikom, jeśli karty podzielą się nierówno - trudno, ktoś ma pecha ;)
- Nie zaglądamy w karty, każdy kładzie swój stosik przed sobą, zakryty.
- Każdy z graczy, po kolei, kładzie jedną kartę na stole, rysunkiem do góry. Każdą kolejną odsłanianą kartę kładzie na swojej wcześniej odsłoniętej karcie.
- W momencie gdy na stole pojawi się druga taka sama karta (kolory się nie liczą, tylko kształty), właściciele takich samych kart mają pojedynek i muszą czym prędzej złapać za totem! Ważne: łapią tylko osby przed którymi leżą identyczne karty, a nie wszyscy!
- Osoba, która przegrała pojedynek wkłada pod zakryty stosik swoich kart swoje karty wyłożone i wyłożone karty przeciwnika. Tak, że wygrany nie ma przed sobą żadnych odsłoniętych kart, tylko stosik zakrytych.
- Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart - zarówno tych zakrytych jak i odkrytych!
- Jeśli ktoś się pomyli łapiąc za totem, czyli myślał że ma pojedynek, ale tak naprawdę go nie miał, "wciąga" wszystkie odsłonięte karty wszystkich graczy! Więc uwaga na podobne, ale nie identyczne symbole!
- Jeśli kilka osób na raz trzyma totem, wygrał ten, kto ma najwięcej palców na totemie, jeśli tutaj jest też remis, wygrywa osoba, która ma rękę najniżej na totemie.
Specjalne karty:
- szare strzałki skierowane do środka - jak tylko ta karta zostanie położona, wszyscy na raz mają złapać za totem! Kto wygra, ten kładzie swoje odsłonięte karty pod totem - zgarnia je pierwsza osoba "wciągająca" karty z dowolnego powodu (pomyłki lub przegranego pojedynku)
- szare strzałki skierowane na zewnątrz - pojawienie się tej karty oznacza, że wszyscy gracze na "trzy, cztery" odsłaniają po jednej nowej karcie i reagują zgodnie z tym, co się dzieje. Tutaj może być sytuacja, że nagle 3 lub więcej osób ma pojedynek!
- kolorowe strzałki skierowane do wewnątrz oznaczają że od tego momentu znaczenie mają kolory figur a nie ich kształty! Karta ta działa do pierwszego pojedynku lub do momentu zakrycia jej przez inną kartę.
Zawartość pudełka:
- 80 kart
- drewniany totem
- woreczek na karty i totem