GRA GAME SPIELE GOBLIIINS 4
GRA FABRYCZNIE NOWA ,PUDELKO,FOLIA, POLSKA WERSJA JEZYKOWA
Gobliiins 4
tworzone jest, co prawda, nie przez odpowiedzialne do tej pory za serię
studio
Coktel Vision, a przez Societe Pollene, jednak pod przewodnictwem Pierre`a Gilhodesa, który pracował przy poprzednich częściach Goblins, a także przy Woodruff and the Schnibble of Azimuth.
Gra ma ściśle trzymać się zasad znanych z Gobliiins – czyli być całkowicie liniowa, co oznacza, że na kolejną planszę dostaniemy się po wykonaniu zadań z poprzedniej. Liczba poziomów ma wynosić w sumie 16. Przejście jednego z nich ma zająć około godziny. Celem stanie się wypełnienie misji zleconej przez samego króla Badigoince, czyli poszukiwanie ulubionego zwierzątka władcy.Gracze będą sprawować kontrolę nad znanymi już goblinami, z których każdy posiada pewne unikalne zdolności – Perluis specjalizuje się w magii, Stucco jest siłaczem, a Tchoup, najważniejszy spośród całej trójki, kolekcjonuje przedmioty, które później wykorzystuje do rozmaitych celów. Sterowanie postaciami ma odbywać się tylko i wyłącznie przy użyciu myszki. Jeden przycisk – LPM - odpowiedzialny będzie za poruszanie się goblinow – mogą biegać lub powoli dreptać oraz za używanie przedmiotów – podnoszenie ich, wykorzystywanie w magii lub do innych celów, drugi – PPM - tylko do otwierania inwentarza.Przy tym wszystkim Gobliiins 4
ma oferować sporą dawkę humoru, widoczną zarówno w fabule, dialogach, komentarzach bohaterów i ich reakcjach na rozmaite wydarzenia jak i w zagadkach i grafice. Zagadki będą na dużo niższym poziomie niż dawniej, poradzi sobie z nimi nawet ośmioletnie
dziecko. Zadania mają być zróżnicowane, oryginalne i oczywiście zabawne. Niezbędna okaże się przy tym współpraca całej trójki goblinów.
Grafika choć 3D w stosunku do innych wychodzących obecnie pozycji nie okaże się raczej najwyższych lotów, tak jak zresztą w większości tytułów reklamowanych jako gry dla całej
rodziny
– chodzi tu o niskie wymagania sprzętowe. Świat jednak z pewnością nie będzie nieruchomy, a animacja, choć dość uproszczona, to pasująca do całości. Postacie mają poruszać się po ręcznie malowanych kolorowych tłach. Jak widać w tym roku pojawi się niejedna pozycja nawiązująca do starych, dobrych przygódowek - oprócz Goblins będzie to chociażby kolejny Larry. Czy twórcom uda się odtworzyć tamten przezabawny klimat, tego nie wiem, ale akurat Gobliiins 4 wróżyłabym pewne szanse powodzenia.