Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gra fabularna ROBOTICA KULT TECHNOLOGII RPG

17-12-2014, 18:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 189 zł     
Użytkownik _solidny
numer aukcji: 4876044521
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 17   
Koniec: 17-12-2014 17:47:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ROBOTICA: KULT TECHNOLOGII jest grą fabularną, opowiadającą o bohaterach walczących o przetrwanie w trakcie narastającego chaosu, który można przyrównać do apokalipsy. Akcja toczy się w odległej, mocno skomputeryzowanej rzeczywistości, przeplatającej się z nałożoną nań cyberprzestrzenią. Gracze wcielają się w postaci samoświadomych robotów, cyborgów, mutantów, androidów, wyswobodzonych klonów korporacyjnych, Hiperistoty.

Przed kryzysem, wielu ludziom armagedon kojarzył się z kataklizmem następującym w sposób nagły jak wybuch bomby atomowej. Tymczasem zagłada jest jak ciągnąca się latami, nieuleczalna gangrena. Jak niezmywalny kwas, który stopniowo zżera kolejne warstwy ciała aż do kości. Jak zaduch tak gęsty, że nie da się go wywietrzyć - przykry zapach, który czuje się nawet na języku!

Zegary już nie tylko odmierzają czas. Każdy przeskok wskazówki wydaje się być symboliczny - przypomina tykanie, zapowiadające rychłą eksplozję i ostateczny koniec... W istocie jest to złudna nadzieja na bezbolesny finał. Tak naprawdę egzystencja przypomina torturę. Gdy człowiek już jest na krawędzi, los odpycha go w kąt, aby odpoczął. Wraca dopiero wówczas, gdy ofiara z powrotem nabierze sił. Najwyraźniej katowanie bezbronnego nie dostarcza fatum dostatecznej dawki satysfakcji.

ROBOTICA tworzona była z myślą o ludziach dojrzałych, którzy mają stalowe nerwy. Prezentowana na stronach książki wizja apokalipsy nierzadko może wywoływać niepokój i zniesmaczenie. W niemałych ilościach pojawiają się przemoc, wynaturzenia i choroby. Religijność bywa prezentowana w krzywym zwierciadle. Brutalnie ukazane zaburzenia psychiczne stają się niekiedy pretekstem do komplikowania losów bohaterów. Gracze mogą się wcielać w postaci bezlitosnych maszyn, zmutowanych dewiantów, zimnych klonów i innych osobliwych bytów. Gra umożliwia konstruowanie broni, ucząc, z czego składa się prawdziwe uzbrojenie. Bohaterowie mogą uprawiać hazard, zażywać narkotyki inspirowane autentycznymi używkami i środkami psychotropowymi. Gracze otrzymują wyróżnienia za wyjątkowo drastyczne uśmiercanie i niszczenie przeciwników. Z tych, i innych, powodów, sugerujemy, by podręcznik gry trafiał wyłącznie w ręce osób pełnoletnich.

PARAMETRY KSIĄŻKI:

Autor: Rafał Olszak
360 stron, klimatyczne ilustracje w kolorze.

RECENZJE: