Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRA EDUKACYJNA IQ KARTA ROWEROWA

25-12-2014, 0:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik kidiko_pl
numer aukcji: 4887613551
Miejscowość Olsztyn
Wyświetleń: 12   
Koniec: 25-12-2014 00:14:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.25 [kg]
Producent: Granna
Płeć: Uniseks
Wiek dziecka: 6 lat +
Certyfikaty i opinie: CE
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 

 
 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres mailowy;

[zasłonięte]@kidiko.pl

lub

606 [zasłonięte] 927

GG: 49[zasłonięte]164

 
 


 
 


Wysyłka w ciągu 24-48h

http://www.kidikopl.webd.pl/Allegro_foto/DPD.jpg

Kurier 13,50zł(do 10kg)

 
 


 
 
 

Regulamin obowiązujący na naszych aukcjach jest dostępny na stronie "O MNIE". Kwestie nieporuszone w na stronie reguluje obowiązujące w Polsce prawo. Kupujący na naszych aukcjach Allegro wyrażają zgodę i akceptują regulamin.

 
 

Witamy na aukcjach sklepu Kidiko.pl



GRA EDUKACYJNA IQ KARTA ROWEROWA

590[zasłonięte][zasłonięte]10014

Zasady ruchu drogowego są już proste! Czy wiesz z jaką prędkością możesz jeździć na rowerze?

Czy wiesz, co to są odblaski? Dlaczego powinieneś jeździć w kasku? Czy możesz jeździć rowerem po autostradzie?

W grze znajdziesz odpowiedzi nie tylko na te pytania, ale także na wiele innych.

Dzięki temu śpiewająco zdasz egzamin na kartę rowerową (a potem na prawo jazdy).

Powodzenia!


 

Przebieg gry:

Najmłodsze dziecko rozpoczyna grę - rzuca kostką i porusza się po planszy maksymalnie o tyle pól,

ile wskaże kostka z oczkami.

Uwaga! Ruch może być krótszy niż wskazanie kostki, ale gracz nie może się zatrzymać na polu,

na którym stoi już inny rowerzysta.

Przykład: Gracz wyrzuci 4 oczka, na swojej drodze na drugim polu widzi znak zapytania,

może się zatrzymać na tym polu i odpowiedzieć na pytanie.

W trakcie gry dziecko musi odwiedzić trzy miejsca, które wylosowało na żetonach.

W każdym z tych miejsc zostawia wylosowany żeton. 

Przykład: Franek stanął na polu basen.

Bierze z  karty egzaminacyjnej żeton z basenem i układa na dużej planszy na namalowanym basenie.

Nie ma znaczenia, w jakiej kolejności gracz odwiedzi wylosowane miejsca, istotne jest tylko,

aby respektował zasady ruchu drogowego.

Na planszy narysowanych jest 12 miejsc, które dzieci mogą odwiedzać – biblioteka, sklep zoologiczny,

basen, apteka, kwiaciarnia, cukiernia itd.
 

Gdy w trakcie przejażdżki po mieście, dziecko zatrzyma się (zakończy ruch) na polu ze znakiem zapytania, losuje jedną kartę z talii i odpowiada na pytanie na niej umieszczone.

Pytanie czyta sam gracz lub osoba prowadząca.

Gracz nie może podglądać odpowiedzi, która umieszczona jest na odwrotnej stronie karty.

Jeżeli gracz prawidłowo odpowie na pytanie, w nagrodę może jeszcze raz rzucić kostką i wykonać ruch.

Po zakończeniu jego działań następny ruch wykonuje gracz siedzący po lewej stronie.
 

Pola jasnożółte to pola specjalne. Obok tych pól znajdują się znaki drogowe.

Znaki obowiązują tylko wtedy, gdy mijając mamy je z prawej strony.

Na tych polach trzeba zastosować specjalne zasady.

Tabelka pokazuje, jak należy się zachować przy każdym ze znaków.

Zakończenie gry:

Kto pierwszy pozostawi na planszy swoje żetony i wróci do domu, ten wygra.

Wesołej zabawy!


GRA PRZEZNACZONA:

dla 1 do 4 graczy.


ZESTAW ZAWIERA:

– planszę
– 53 karty z pytaniami
– 12 żetonów z miejscami docelowymi
– 4 rowerzystów z podstawkami
– planszę ze znakami drogowymi
– 4 karty rowerowe
– kartę bezpieczeństwa
– kostkę do gry
– instrukcję


WIEK:

od 6 do 12 lat 

WYMIARY:

wielkość opakowania: 27,3 x 18,9 x 5,3 cm

 


 

 


Jesteśmy leganie działającą firmą i do każdego zamówienia wystawiamy dokument sprzedaży.

Zapraszamy do naszego sklepu internetowego.