Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gra Drabina - cz. 1 - gra logopedyczna [nowa]

18-01-2012, 18:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 21.70 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2012197421
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 20-01-2012 23:59:37
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych
Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 48-72h.

Przedmiotem aukcji jest:

Drabina - cz. 1 - gra logopedyczna



  • Producent: Alexander
  • Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
  • Gatunek: gry dla dzieci
  • Rodzaj gry: edukacyjne
  • Liczba graczy: 1 - 4
  • Wiek graczy: od 5 lat
  • Czas gry: 15 - 30 min.
  • Edycja: polska
  • Instrukcja: polska
  • Wymiary pudełka: 245x255x60 mm
  • Waga pudełka: 0,4 kg
  • Pudełko zawiera: - 1 plansza (4 puzzle), - 4 pionki, - 240 kartek z wyrazami, - 1 kostka, - instrukcja


Gra logopedyczna "Drabina - cz. 1" ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym
i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Są to istotne umiejętności w procesie nauki mówienia, czytania i pisania. Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek, a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową, słuchową i koncentrację uwagi. Grę można wykorzystać do zabawy w domu
z rodzicami, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą.
Uczestnicy, każdy po kolei zgodnie z ruchem wskazówek zegara, poprawnie wymawiają wyraz lub wyrażenie z kartonika, dzięki czemu mogą rzucić kostką i poruszają się pionkami po drabinie do góry lub w dół. Gracz, który jako pierwszy dotrze do ostatniego pola "19" przy mecie zostaje zwycięzcą.








Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszamy serdecznie.