Matematyka dodawanie i odejmowanie
W bajkowej krainie zwierzęta uczą dzieci podstaw matematyki: dodawania, odejmowania oraz porównywania liczb. W programie znajduje się sześć gier edukacyjnych przeznaczonych dla kilku graczy, wiele bogatych animacji i wesoła muzyka. Zwierzęta tłumaczą zasady matematyki i towarzyszą dzieciom w rozwiązywaniu zadań. Jest to edukacja połączona z doskonałą zabawą. Wiek: 5-10 lat procesor 166 MHz, 16 MB pamięci RAM (zalecane 32 MB), Windows 95/98/2000/ME/XP, napęd CD x 2, karta dźwiękowa, karta grafiki SVGA 1 MB
Idę do szkoły
Program dla dzieci od piątego roku życia. Stanowi zbiór zabaw i gier edukacyjnych, w których najmłodsi poznają, cyfry, litery, kształty, kolory, zwierzęta i rośliny. Zabawy ćwiczą pamięć, rozwijają zdolności kojarzenia i logicznego myślenia. Zadaniem programu jest wprowadzenie dziecka małymi krokami w świat szkolnej edukacji. Wiek: od 5-10 lat Procesor: 586, 16 MB RAM, CD-ROM x2, karta dźwiękowa, karta grafiki: SVGA HighColor 1 MB, Win 95/98