Witam na mojej aukcji!
Jej przedmiotem jest biała talia z przewagą stworów typów HUMAN / KNIGHT, wspieraną przez czary dające protekcje, niszczące atakujące stwory przeciwnika, zwiększające życie…
Talia jest gotowa do gry, kompletna, zawiera 60 kart + 30 kart do ewentualnej wymiany.
Stan kart oceniam na ex/nm.
Talia przeznaczona głównie dla rozpoczynających swoją przygodę z mtg, jest ona silna i skuteczna.
Creatures (27):
1x Goldenglow Moth – lata, gdy blokuje zyskujesz 4 życia
2x Valiant Guard – bloker za 1 mana
1x Lionheart Maverick – Knight z vigilance, dopakowuje się za manę
1x Martyr of Sands – za pokazanie X białych kart z ręki i jego poświęcenie zyskujesz 3X życia
1x Fledging Griffin – gdy wykładasz landa dostaje flying do końca tury
1x Unruly Mob – dostaje countera +1/+1 gdy inny twój stwór umiera
1x Moorland Inquisitor – za manę dostaje first strike do końca tury
1x Spectral Rider – rycerz z intimidate
2x White Knight – rycerz z first strike i protekcją na czarny
2x Knight Errant – rycerz 2/2 za 2 mana
1x Avacynian Priest – tapuje stwory przeciwnika za manę i tapa
1x Leonin Skyhunter – latający rycerz 2/2
1x Palace Guard – może blokować dowolną ilość stworów
2x Elder Cathar – gdy umiera, kładziesz na wybranym stworze counter +1/+1, a jeśli jest to human: 2 countery
1x Gawony Ironwright – jeśli masz 5 lub mniej życia, twoje stwory dopakowują się o +1/+4
1x Kemba Skyguard – latający rycerz, jak wchodzi do gry zyskujesz 2 życia
2x Springjack Knight – gdy atakuje clashujesz z przeciwnikiem; jeśli wygrasz, wybrany stwór dostaje double strike
1x Plover Knight – latający rycerz 3/3 z first strike
1x Cloud Crusader – latający rycerz 2/3 z first strike
1x Knight of Obligation – rycerz z vigilance i extort
2x Thraben Sentry – soldier z vigilance, gdy inny twój stwór umiera, możesz go transformować w stwora 5/4 z trample
Czary (13):
2x Sunspring Expedition – enchantment z landfallem, za 3 quest countery I poświęcenie daje 8 życia
2x Spare from Evil – twoje stwory mają do końca tury protekję na non-Humanów
1x Glorious Charge – twoje stwory dostają +1/+1 do końca tury
1x Eland Umbra – totem armor, dopakowujący enczantowanego stwora o +0/+4
2x Solemn Offering – zniszcz wybrany artefakt lub enczant, zyskujesz 4 życia
1x Rebuke – zniszcz atakującego stwora
2x Arrest – aura, wybrany stwór nie może atakować lub blokować, a jego właściwości nie mogą być aktywowane
2x Neck Snap – zniszcz atakującego lub blokującego stwora
Karty do wymiany (30):
2x Seize the Initiative – instant, wybrany stwór dostaje +1/+1 i first strike do końca tury
1x Rune-Cervin Rider – latający rycerz 2/2, za manę dopakowuje się o +1/+1
1x Demystify – zniszcz enczantment
2x Razor Barier – wybrany stwór dostaje protekcję na artefakty lub wybrany kolor do końca tury
1x Nimbus Wings – aura, wybrany stwór dostaje +1/+2 i latanie
2x Fortify – twoje stwory dostają +2/+0 lub +0/+2 do końca tury
2x Inspired Charge – twoje stwory dostają +2/+1 do końca tury
3x Iona’s Judgment – exile stwora lub enczantment
1x Charge Across the Araba – cofnij X Plainsów do ręki – twoje stwory dostają +1/+1 za każdego Plainsa cofniętego w ten sposób
1x Palace Guard
2x Landbind Ritual - dostajesz 2 życia za każdego twojego Plainsa
2x Court Street Denizen -kiedykolwiek biały stwór wchodzi na pole walki pod twoja kontrolę, tapnij wrogiego stwora
3x Holy Strength - enczant, daje +1/+2
2x Reviving Dose - dostajesz 3 życia i dobierasz kartę (1 karta w języku włoskim)
2x Hillcomber Giant - 3/3, mountainwalk
1x Cloud Crusader - 2/3 flying, first strike
1x Arrow Volley Trap - zadaje 5 obrażeń dowolnie rozłożonych atakującym stworom
1x Mistveil Plains - land wracający stwory z grobu do biblioteki
Lądy (20):
1x Kabira Crossroads – jak wchodzi do gry zyskujesz 2 życia
19x Plains