Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GOSPODAROWANIE I PLANOWANIE - W. SAMECKI - ANALIZA

28-01-2012, 2:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik SIWYDTP
numer aukcji: 2023148417
Miejscowość Ostrołęka
Wyświetleń: 5   
Koniec: 27-01-2012 08:45:51
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

index

 

FAKTURY VAT

Wszystkie informacje potrzebne do sfinalizowania aukcji znajdą się w e-mailu który otrzymasz po wygraniu aukcji od serwisu allegro. numery konta także na stronie O MNIE oraz poniżej

Proszę zapoznać się z warunkami sprzedaży dostępnymi na stronie
"O mnie".


BEZPIECZNE PAKOWANIE

Kontakt:
[zasłonięte]@interia.pl

TEL. 510 956 553

Więcej informacji kontaktowych można znaleźć na stronie "O mnie"

Formy płatności:
Przelew na konto w:

Bank PKO INTELIGO
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]64012[zasłonięte]036

WBK BANK ZACHODNI
981[zasłonięte]101400[zasłonięte]00105[zasłonięte]243

oraz bez prowizji
z każdego konta za pośrednictwem

Płatności Allegro

lub

Ewentualnie ODBIÓR OSOBISTY

 

Przesyłki staram się wysyłać jeszcze tego samego dnia po zaksięgowaniugowaniu przelewu lub dnia następnego.

Shipping total World Tariff posts Polish PAYPAL

Jeśli  po otrzymaniu przesyłki nie będziesz do końca zadowolony z zakupionego produktu, skontaktuj się z nami!

 

 
Opis książki
 

Autor

WIESŁAW SAMECKI

Tytuł

GOSPODAROWANIE ZA POMOCĄ PLANOWANIA

ANALIZA KRYTYCZNA

Rok wydania

Wydawnictwo

ilustracje zdjęcia rysunki

Stron

Okładka, oprawa

Stan i inne informacje

2000

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

TAK

288

MIĘKKA

NOWA

Opis

 

spis treści lub fragment

Pojęcia i definicje; Gospodarka planowana; Czas w ekonomii; Planowanie wielkości produkcji; Efektywne rozmiary produkcji; Postęp techniczny; Inwestycje; Akumulacja; Planowanie struktury produkcji; Wprowadzenie; Potrzeby; Popyt konsumpcyjny; Struktura produkcji sektora konsumpcyjnego; Struktura produkcji sektora produkcyjnego; Metody wytwarzania; Planowanie dochodów; Wprowadzenie; Pieniądz w gospodarce planowej; Zasady określania płac nominalnych; Dochody realne I; Dochody realne II; Managing National Economiy by Means of Planning ( Summary)

…o autorze książki

 

Opis rozszerzony

 

ciekawostki

Planowanie, jako element zarządzania polega na decydowaniu o podjęciu działań zorientowanych na wywołanie zjawisk, które nie zaistniałyby samoistnie.

 

Rodzaje planowania (z uwagi na czas realizacji):

 

strategiczne (powyżej 5 lat) - plan przyszłości, dzięki któremu o wiele łatwiej wytyczyć ścieżki postępowania i realizacji (co zamierza się osiągnąć w życiu, lista wartości).

długoterminowe (od 2 do 5 lat) - konkretne przedsięwzięcia służące realizacji nadrzędnego celu.

średnioterminowe (od kilku miesięcy do roku) - to odpowiedź na pytanie co należy zrobić, aby zrealizować plan długoterminowy.

krótkoterminowe (do trzech miesięcy) - krótkie zadnia do wykonania.

bieżące - codziennie lub w skali tygodnia (godziny i terminy spotkań, spraw do załatwienia).

Cechy planu: celowość, prymat planowania, kompletność, skuteczność.

 

Proces planowania obejmuje: prognozowanie, programowanie, tworzenie planu.

 

Etapy procesu planowania:

 

ustalenie celów

zidentyfikowanie problemów

poszukiwanie alternatywnych rozwiązań

ocenianie konsekwencji

dokonanie wyboru

wdrażanie planu

kontrola realizacji

Etapy planowania:

 

etap przedsiębiorczości - na tym etapie menedżerowie mało korzystają z funkcji planowania, raczej odpowiadają na pojawiające się nieliczne problemy.

etap luki administracyjnej - zaczyna się rozwijać sformalizowane planowanie, zwłaszcza w celu zwiększenia skuteczności.

etap luki oczekiwań - tworzone są plany oceniające wizje dalszego funkcjonowania przedsiębiorstwa

etap strategicznego rozwoju - menedżerowie zajmują się problemami wzrostu, poszukują sposobów rozszerzania i dywersyfikacji działalności ustabilizowanego przedsiębiorstwa.

Plan, wynik planowania, zbiór decyzji.

 

Cechy planów:

 

celowość

prymat planowania

komplementność

tworzenie planu