Interesująca polska produkcja, jedna z nielicznych wydanych również w USA. W Rosji roku 2009 istnieją wojskowe miasta nie figurujące na żadnych mapach. W jednym z nich - GORKY 17 - odbywają się szkolenia agentów mających udawać zwykłych Amerykanów. GORKY 17 działało jak każde amerykańskie miasto, oczywiście na mniejszą skalę. Była to również przykrywka dla tajnego laboratorium, w którym trwały prace nad stworzeniem żołnierza doskonałego. Służby wywiadowcze NATO poinformowały, że rosyjskie wojsko zrównało z ziemią tą tajną bazę. Motywy tej decyzji okryła ścisła tajemnica.
W rok później NATO przejęło bazę rosyjską na terenie Polski. Oddziały zwiadowcze odkryły kompleks laboratoryjny, bliźniaczo podobny do istniejącego wcześniej w GORKY 17. Wysłana ekipa zwiadowcza ginie, a w miasteczku pojawiają się dziwne stworzenia - hybrydy ludzi, zwierząt i owadów. Dowództwo misji postanawia wysłać nowy oddział, którego zadaniem jest odnalezienie pierwszej grupy komandosów i bezpieczny powrót do bazy. Dowódcą tego oddziału zostaje mianowany Cole Sullivan, czyli gracz. Połączenie gry przygodowej z RPG oraz elementy strategii przyczyniają się do oryginalności gry. Nieliniowa fabuła, ożywiona dialogami i widowiskowymi ujęciami poszczególnych scen, z elementami świata horroru i fantastyki naukowej. Jednym z nielicznych minusów jest fakt, że kończy się nieco zbyt szybko.