|
telefony : (22)[zasłonięte]877-77, 604 [zasłonięte] 021
|
|
|
|
|
Po wygranej aukcji prosimy o kontakt w celu ustalenia formy płatności i dostawy. Numer rachunku i dane firmy : 43 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 068692
AGD HURT DETAL ul. Jana Kazimierza 35/37/237 01-248 Warszawa
NIP: 837[zasłonięte]170-08
|
|
|
Wszystkie wysyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej DHL .
Sprawdź swoją przesyłkę
ZAKUPY NA RATY : Szanowny Kliencie, jeśli jesteś zainteresowany zakupem na raty, prosimy o zapoznanie się ogólnymi informacjami:
|
|
|
Punkt odbiorów osobistych codziennie od 10 do 17:30 Sobota od 10 do 13:30 ul. Jana Kazimierza 35/37 lokal nr. 24 (Parter) 01-248 Warszawa Wola |
|
|
|
|
|
UWAGA!!! Czas realizacji produktów GORENJE wynosi od 2 dni do
2 tygodni, uzależniony jest od dostępności towarów u Producenta, prosimy o wysłanie e-maila z zapytaniem do Handlowca. Odpowiemy najszybciej jak to
możliwe!
Płyta grzejna
- Płyta gazowa
- Rodzaj montażu: Do zabudowy
- Materiał/Kolor: Czarny
- Elektryczna zapalarka gazu
- Żeliwny ruszt
- Rodzaj miejsc do gotowania:
- Lewe przednie: 75 mm, 1,9 kW, palnik, - Prawe przednie: 51 mm, 1 kW, palnik, - Lewe tylne: 75 mm, 1,9 kW, palnik, - Prawe tylne: 132 mm, 3,5 kW, potrójny palnik
Bezpieczeństwo
- Palniki gazowe z zabezpieczeniem przeciwwypływowym
Charakterystyka techniczna/Wymiary
- Wymiary urządzenia (sz x w x g): 58 × 10,7 × 51 cm
- Wymiary do zabudowy: 56 × 4,7 × 49 cm
- Wymiary w opakowaniu (sz x w x g): 64 × 16 × 56,5 cm
- Waga brutto: 9,5 kg
|
|
|
|
1. Po zakończeniu aukcji, zwycięzcę prosimy o jak najszybszy kontakt, celem wybrania dostawy i formy płatności.
2. Towary oferowane przez AGDHOME są fabrycznie nowe, nieużywane i posiadają polską Kartę Gwarancyjną producenta.
3. W przypadku reklamacji dotyczących napraw gwarancyjnych należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej.
4. Zwroty towarów przyjmowane są w przypadku, gdy nie posiadają śladów użytkowania, posiadają wszystkie części/akcesoria dołączone przez producenta oraz fabryczne opakowanie, a także pełną dokumentację i rachunek. W przypadku zwrotów, koszty związane z dostarczeniem do siedziby naszej firmy pokrywa klient. Wszelkie zwroty prosimy uzgadniać z konsultantem.
5. W przypadku zwrotów spowodowanych uszkodzeniem towaru lub opakowania podczas transportu, należy spisać "Protokół Reklamacyjny" z kurierem w momencie odbioru. Taki dokument jest podstawą do złożenia reklamacji.
6. Prosimy uważnie sprawdzić przesyłkę przy kurierze przed podpisaniem listu przewozowego.
|
|
|
|
|