Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GORENJE Płyta ceramiczna ECT 680 AC W- WA WOLA

01-08-2012, 17:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 252 zł     
Użytkownik jarecki0-1
numer aukcji: 2427368386
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 02-07-2012 14:22:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Pozostałe
Szerokość (cm): 60.00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AGDhome

Witamy na aukcjach AGDhome !!!
Płyta ceramiczna ECT 680 AC GORENJE 
telefony :
(22)[zasłonięte]877-77, 604 [zasłonięte] 021

Adam Łukaszewicz
[zasłonięte]@agdhome.pl
Andrzej Kwitek
[zasłonięte]@agdhome.pl
Po wygranej aukcji prosimy o kontakt w celu ustalenia formy płatności i dostawy.

Numer rachunku i dane firmy :
43 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 068692

AGD HURT DETAL
ul. Jana Kazimierza 35/37/237
01-248 Warszawa
NIP: 837[zasłonięte]170-08



Wszystkie wysyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej DHL .

Sprawdź swoją przesyłkę

ZAKUPY NA RATY : Szanowny Kliencie, jeśli jesteś zainteresowany zakupem na raty, prosimy o zapoznanie się
ogólnymi informacjami:

Punkt odbiorów osobistych
codziennie od 10 do 17:30
Sobota od 10 do 13:30
ul. Jana Kazimierza 35/37 lokal nr. 24 (Parter)
01-248 Warszawa Wola

 

UWAGA!!! Czas realizacji produktów GORENJE wynosi od 2 dni do

2 tygodni, uzależniony jest od dostępności towarów u Producenta, prosimy o wysłanie e-maila z zapytaniem do Handlowca. Odpowiemy najszybciej jak to

możliwe!

 
Producent: GORENJE ECT 680 AC
  • Płyta witoceramiczna
  • 4 pola HiLight
  • Sterowanie sensorowe
  • BoilControl
  • Funkcja StopGo
  • Timer
  • Blokada sterowania
  • Wskaźnik mocy resztkowej
  • Bezramkowa, fazowane krawędzie



 


 


 


1. Po zakończeniu aukcji, zwycięzcę prosimy o jak najszybszy kontakt, celem wybrania dostawy i formy płatności.
2. Towary oferowane przez AGDHOME są fabrycznie nowe, nieużywane i posiadają polską Kartę Gwarancyjną producenta.
3. W przypadku reklamacji dotyczących napraw gwarancyjnych należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej.
4. Zwroty towarów przyjmowane są w przypadku, gdy nie posiadają śladów użytkowania, posiadają wszystkie części/akcesoria dołączone przez producenta oraz fabryczne opakowanie, a także pełną dokumentację i rachunek. W przypadku zwrotów, koszty związane z dostarczeniem do siedziby naszej firmy pokrywa klient. Wszelkie zwroty prosimy uzgadniać z konsultantem.
5. W przypadku zwrotów spowodowanych uszkodzeniem towaru lub opakowania podczas transportu, należy spisać "Protokół Reklamacyjny" z kurierem w momencie odbioru. Taki dokument jest podstawą do złożenia reklamacji.
6. Prosimy uważnie sprawdzić przesyłkę przy kurierze przed podpisaniem listu przewozowego.