Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gorączka złota magnetyczna 25 cm (3832) [nowa]

18-01-2012, 18:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 18.90 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2009535965
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 19-01-2012 14:14:35
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych
Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 48-72h.

Przedmiotem aukcji jest:

Gorączka złota magnetyczna 25 cm (3832)



  • Producent: UBON
  • Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
  • Gatunek: gry planszowe
  • Rodzaj gry: logiczne
  • Liczba graczy: 2 - 4
  • Wiek graczy: od 6 lat
  • Czas gry: 20 min.
  • Edycja: angielska
  • Instrukcja: polska
  • Wymiary pudełka: 255x130x45 mm
  • Waga pudełka: 0,6 kg
  • Pudełko zawiera: - plansza, - 66 dysków, - 8 znaczników, - 8 pionków, - 2 kostki, - instrukcja


1.Każdy gracz bierze dwa pionki tego samego koloru.
2.Jeżeli w rozgrywce biorą udział 2 osoby, na środku planszy należy umieścić 33 dwustronne dyski. Przy trzech graczach umieszcza się 49 dysków, natomiast przy czterech graczach 66 dysków.
3.Każdy gracz rzuca dwiema kośćmi. Osoba z najniższym wynikiem rozpoczyna. Pozostali gracze wykonują swoje ruchy w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara.
4.Przed wykonaniem rzutu każdy gracz umieszcza dwa znaczniki w swoim kolorze na planszy obstawiając w ten sposób wynik rzutu.
5.Jeżeli wynik rzutu odpowiada obstawieniu, gracz otrzymuje dwustronne dyski w ilości wskazanej przez liczbę znajdującą się w kółku pola, które obstawił.
6.Jeżeli żaden gracz dobrze nie obstawił rzutu, należy powtórzyć czynności opisane w punktach 4 i 5.
7.Gdy wszystkie dyski ze środka planszy zostaną rozdzielone, gra kończy się. Zwycięzcą zostaje gracz, który zebrał najwięcej dwustronnych dysków.
Podwójna szansa
Na początku rozgrywki każdemu graczowi należy przekazać po jednym jasnym i po jednym ciemnym znaczniku. Znaczniki te są układane na tych samych polach co znaczniki w kolorach graczy. Jeżeli obstawienie gracza jest prawidłowe, gracz otrzymuje wtedy podwójną liczbę dwustronnych dysków, zabierając je ze środka planszy.









Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszamy serdecznie.