Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gorączka złota magnetyczna 16,5 cm (1526) [nowa]

18-01-2012, 18:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15.90 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2005326892
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 17-01-2012 13:21:34
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych
Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 48-72h.

Przedmiotem aukcji jest:

Gorączka złota magnetyczna 16,5 cm (1526)



  • Producent: UBON
  • Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
  • Gatunek: gry planszowe
  • Rodzaj gry: logiczne
  • Liczba graczy: 2 - 4
  • Wiek graczy: od 6 lat
  • Czas gry: 20 min.
  • Edycja: angielska
  • Instrukcja: polska
  • Wymiary pudełka: 170x90x30 mm
  • Waga pudełka: 0,2 kg
  • Pudełko zawiera: - plansza, - 66 dużych dysków, - 8 małych dysków, - 8 kolorowych dysków, - 2 kostki, - instrukcja


1.Każdy gracz bierze dwa pionki tego samego koloru.
2.Jeżeli w rozgrywce biorą udział 2 osoby, na środku planszy należy umieścić 33 dwustronne dyski. Przy trzech graczach umieszcza się 49 dysków, natomiast przy czterech graczach 66 dysków.
3.Każdy gracz rzuca dwiema kośćmi. Osoba z najniższym wynikiem rozpoczyna. Pozostali gracze wykonują swoje ruchy w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara.
4.Przed wykonaniem rzutu każdy gracz umieszcza dwa znaczniki w swoim kolorze na planszy obstawiając w ten sposób wynik rzutu.
5.Jeżeli wynik rzutu odpowiada obstawieniu, gracz otrzymuje dwustronne dyski w ilości wskazanej przez liczbę znajdującą się w kółku pola, które obstawił.
6.Jeżeli żaden gracz dobrze nie obstawił rzutu, należy powtórzyć czynności opisane w punktach 4 i 5.
7.Gdy wszystkie dyski ze środka planszy zostaną rozdzielone, gra kończy się. Zwycięzcą zostaje gracz, który zebrał najwięcej dwustronnych dysków.
Na początku rozgrywki każdemu graczowi należy przekazać po jednym jasnym i po jednym ciemnym znaczniku. Znaczniki te są układane na tych samych polach co znaczniki w kolorach graczy. Jeżeli obstawienie gracza jest prawidłowe, gracz otrzymuje wtedy podwójną liczbę dwustronnych dysków, zabierając je ze środka planszy.









Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszamy serdecznie.