Otwarcie sklepu internetowego jest często kojarzone z ogromnym budżetem koniecznym do jego budowy i pozycjonowania. Założenie to jest prawdziwe jeżeli czynności budowy, wdrożenia i pozycjonowania zlecamy zewnętrznym firmom.
Część I - Instalacja Sklepu 1. Pobranie oprogramowania 2.Utworzenie bazy danych 3.Instalacja sklepu 4.Spolszczenie sklepu 5.Poprawki i reagowanie na komunikaty o błędach 6.Zmiana grafiki, edycja kodu php 7.Zmiana stylu css 8.Gotowe nakładki graficzne 9.Wprowadzanie produktów i zarządzanie sklepem 10.Zmiana tekstu powitalnego 11.Zmiana tytułu i innych parametrów w pliku polish php 12.Zmiana lokalizacji boxów 13.Zmiana nagłówków 14.Zmiana szerokości boxów 15.Uzyskanie pomocy i wsparcia technicznego Część II - Pozycjonowanie Sklepu 16.Pozycjonowanie 17.Dobór słów i fraz 18.Konkurencyjność słów kluczowych 19.Title 20.Meta description 21.Meta keywords 22.Dodatkowe komendy 23.Walidacja kodu 24.Formatowanie tekstu 25.Pagerank 26.Anachor 27.Obrazy alt 28.Dodawanie do katalogów - addery 29.Systemy wymiany linków 30.Precle 31.Mapa strony 32.Zaplecze 33.Adwords
kupujesz wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368
TEL 32 [zasłonięte] 93 32 [zasłonięte] 72