Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Google Analytics w biznesie.Dla zaawansowanych

14-06-2015, 22:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30.90 zł     
Użytkownik liderserwis_eu
numer aukcji: 5271431241
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 5   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Wydawca: OnePress

Dane techniczne

  • Rodzaj produktu
    książka
  • Autor
    Martyna Zastrożna
  • Wydawca
    OnePress
  • Data wydania
    06-02-2015
  • Oprawa
    miękka
  • Ilość stron
    224
  • Wymiary / mm
    140 x 208
  • Waga / gr
    270
  • ean
    978[zasłonięte][zasłonięte]46950
  • ISBN
    978-83-[zasłonięte]-9500-3
Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci? Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0! W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że KAŻDY użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.

Zobacz inne moje aukcje
© UltraPanel