Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Autorzy: Martyna Zastrożna
Rok wydania: 2015
Stron: 192
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0962-3
Format: 140x208
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Humanista w świecie liczb
„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?
Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.
helion_promocja1 onepress_e-biznes wizualizacja danych, microsoft sharepoint, wizualizowanie danych, dodatek power map, big data, hadoop, ebiznes, kalkulator predykcyjny, badanie danych, język sql, bi na urządzeniach mobilnych, modelowanie finansowe, relacyjne bazy danych, analiza, moduły olap, analiza kluczowych czynników, analiza scenariusza, vba, marketing, microsoft sql server reporting services (ssrs), nauka o danych, kurs, książka, podręcznik, tutorial,praca, blog, komunikacja, aukcje internetowe, media, sprzedaż, e-commerce, własna firma, marketing, allegro, twitter, przewaga konkurencyjna, program partnerski, prawo, facebook, online, analiza, konsument, optymalizacja, przedsiębiorczość, roi, kurs, książka, podręcznik, tutorial,mailing, kariera, e-biznes, skuteczność, praca, kampania reklamowa, komunikacja, zysk, copywriter, konkurencja, koszty, klient, społeczność, projektowanie, media społecznościowe, twitter, sieć, odbiorca, telefon, rozwój, witryna, kurs, książka, podręcznik, tutorial,e-commerce, praca, programowanie, analiza, społeczność, skuteczność, media społecznościowe, kampania reklamowa, program partnerski, prawo, facebook, online, roi, komunikacja, marketing, statystyki, przedsiębiorczość, portal, internauci, twitter, produkt, kurs, książka, podręcznik, tutorial,marka, strategia, internet, biznes, firma, e-biznes, mailing, odbiorca, witryna, sukces, sieć, ebiznes, pozycjonowanie, komunikacja, społeczność, analiza, zarządzanie, statystyki, perswazja, online, copywriter, kurs, książka, podręcznik, tutorial