Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

08-07-2015, 17:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.90 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5433318490
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 7   
Koniec: 08-07-2015 17:28:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2015
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Okładka książki Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Autorzy: Martyna Zastrożna

Rok wydania: 2015

Stron: 192

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0962-3

Format: 140x208

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Humanista w świecie liczb

„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?

Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_e-biznes wizualizacja danych, microsoft sharepoint, wizualizowanie danych, dodatek power map, big data, hadoop, ebiznes, kalkulator predykcyjny, badanie danych, język sql, bi na urządzeniach mobilnych, modelowanie finansowe, relacyjne bazy danych, analiza, moduły olap, analiza kluczowych czynników, analiza scenariusza, vba, marketing, microsoft sql server reporting services (ssrs), nauka o danych, kurs, książka, podręcznik, tutorial,praca, blog, komunikacja, aukcje internetowe, media, sprzedaż, e-commerce, własna firma, marketing, allegro, twitter, przewaga konkurencyjna, program partnerski, prawo, facebook, online, analiza, konsument, optymalizacja, przedsiębiorczość, roi, kurs, książka, podręcznik, tutorial,mailing, kariera, e-biznes, skuteczność, praca, kampania reklamowa, komunikacja, zysk, copywriter, konkurencja, koszty, klient, społeczność, projektowanie, media społecznościowe, twitter, sieć, odbiorca, telefon, rozwój, witryna, kurs, książka, podręcznik, tutorial,e-commerce, praca, programowanie, analiza, społeczność, skuteczność, media społecznościowe, kampania reklamowa, program partnerski, prawo, facebook, online, roi, komunikacja, marketing, statystyki, przedsiębiorczość, portal, internauci, twitter, produkt, kurs, książka, podręcznik, tutorial,marka, strategia, internet, biznes, firma, e-biznes, mailing, odbiorca, witryna, sukces, sieć, ebiznes, pozycjonowanie, komunikacja, społeczność, analiza, zarządzanie, statystyki, perswazja, online, copywriter, kurs, książka, podręcznik, tutorial