Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy?
W świecie tradycyjnego, offline...owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków
i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy,
grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych
odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest
wielce ryzykowna, prawda?
W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod - Twoi odbiorcy sami
powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając
to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez
specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele
pytań nurtujących marketingowców.
Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy
odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób
przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny
i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa? Zapytaj Amazon.com, który całą
swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!
Martyna Zastrożna - entuzjastka marketingu internetowego i web usability.
Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelkom i wykresom w ukochanym Google Analytics.
Posiada certyfikaty kwalifikowanego specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics
IQ. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
i uczestnikami szkoleń (m.in. Enea, Solar, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Media
Expert).