Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie
Tytuł oryginału: Google AdWords: Managing Your Advertising Program
Autorzy: Anastasia Holdren
Rok wydania: 2012
Stron: 208
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-4773-6
Format: 140x208
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Opis książki
Spis treści »
Fragment »
To rozwiązanie po prostu się sprawdza!
Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczną formą promocji! Możesz zorganizować sobie minikampanię za 100 zł lub potężną akcję za nieco większą kwotę.
Jeżeli potrzebujesz wsparcia pozwalającego błyskawicznie przejść proces konfiguracji konta i uruchomić kampanię reklamową w systemie Google AdWords, znajdziesz je w tej książce. Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i je optymalizować oraz jak skonstruować reklamę czy ustawić parametry jej wyświetlania, aby dotarła do Twoich potencjalnych klientów. Zrozumiesz, jak za pomocą elastycznych opcji ustalania stawek i mechanizmów śledzenia dostępnych na platformie AdWords i w narzędziach typu Google Analytics kontrolować koszty, mierzyć skuteczność reklam i obliczać zwrot z inwestycji na reklamę już po kilku godzinach od uruchomienia kampanii. Autorka tej publikacji, Anastasia Holdren, jako jedna z niewielu na świecie posiada certyfikat Authorized AdWords Seminar Leader, dlatego możesz być pewien, że wiedza, którą przekazuje w tej książce, przybliży Cię do sukcesu!
Zacznij przygodę z Google AdWords już dziś.
- Załóż konto
- Zasil je środkami finansowymi
- Skonfiguruj kampanię
- Przygotuj intrygującą reklamę
- Zdobądź nowych klientów
Stwórz swoją pierwszą kampanię w Google AdWords i dotrzyj do szerokiego grona klientów, którzy Cię szukają!
Anastasia Holdren jest prezesem firmy SEM Training, świadczącej usługi z zakresu szkoleń i konsultingu dla reklamodawców korzystających z platformy Google AdWords. Jest posiadaczką certyfikatu Authorized AdWords Seminar Leader. We współpracy z firmą Google prowadziła w 2006 roku pilotażową edycję programu szkoleń Seminars for Success. Od tego czasu pomogła tysiącom reklamodawców z całego świata. Ma piętnaście lat doświadczenia w zarządzaniu projektami z obszaru technologii internetowych i programami marketingu w internecie. Pracowała z wieloma klientami, takimi jak Osram Sylvania, Harvard Business School Executive Education, eMarketer.com, NashvillePost.com, Cannondale, Air Jamaica, the National Federation of Independent Business i TravelCenters of America.
Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii
helion_promocja1 helion_webmasterstwo optymalizacja, witryna, wyszukiwarka, statystyki oglądalności, seo, google, web, klucz, projektowanie, reklama, sieć, start up, start-up, tworzenie stron, startup, strona, wyszukiwarki, strony, ruch, słowa i frazy kluczowe, działanie wyszukiwarek stron www, kurs, książka, podręcznik, tutorial