Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GOOGLE'S PAGERANK AND BEYOND Langville, Meyer

22-06-2014, 17:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 112.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4269009612
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-06-2014, 17:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]82714, 978[zasłonięte][zasłonięte]11526, 978[zasłonięte][zasłonięte]81190, 978[zasłonięte][zasłonięte]58584, 978[zasłonięte][zasłonięte]41029, 978-[zasłonięte][zasłonięte]82714, 978-[zasłonięte][zasłonięte]11526, 978-[zasłonięte][zasłonięte]81190, 978-[zasłonięte][zasłonięte]58584, 978-[zasłonięte][zasłonięte]41029
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Google's PageRank and Beyond: The Science of Search Engine Rankings

PRODUCT DETAILS:
Author: Amy N. Langville, Carl D. Meyer
Language: English
Publisher: Princeton University Press
Publication Date: 26 Feb 2012
Dimensions: 17.8 x 1.3 x 25.4 cm
Format: Paperback
Pages: 240
Condition: NEW
Product_ID: A69115B667

Why doesn't your home page appear on the first page of search results, even when you query your own name? How do other web pages always appear at the top? What creates these powerful rankings? And how? The first book ever about the science of web page rankings, ''Google's PageRank and Beyond'' supplies the answers to these and other questions and more. The book serves two very different audiences: the curious science reader and the technical computational reader. The chapters build in mathematical sophistication, so that the first five are accessible to the general academic reader. While other chapters are much more mathematical in nature, each one contains something for both audiences. For example, the authors include entertaining asides such as how search engines make money and how the ''Great Firewall of China'' influences research. The book includes an extensive background chapter designed to help readers learn more about the mathematics of search engines, and it contains several MATLAB codes and links to sample web data sets. The philosophy throughout is to encourage readers to experiment with the ideas and algorithms in the text.Any business seriously interested in improving its rankings in the major search engines can benefit from the clear examples, sample code, and list of resources provided. It features: many illustrative examples and entertaining asides; MATLAB code; accessible and informal style; and, complete and self-contained section for mathematics review.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


ALGORITHMIC PUZZLES Anany Levitin, Maria Levitin

PROGRAMMING COLLECTIVE INTELLIGENCE Toby Segaran

NETWORKS, CROWDS, AND MARKETS Kleinberg, Easley

WHO'S #1? THE SCIENCE OF RATING AND RANKING Meyer

ELEMENTS OF COMPUTING SYSTEMS Nisan, Schocken

WEBS OF INFLUENCE: PSYCHOLOGY OF ONLINE PERSUASION