Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GOODTHINKING - A GUIDE TO QUALITATIVE RESEARCH

27-10-2014, 3:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 236.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643467167
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 03:09:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11603, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77887, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11025, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51979, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85535, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11603, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77887, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11025, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51979, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85535

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Goodthinking - A Guide to Qualitative Research [ Good Thinking ]

GOODTHINKING - A GUIDE TO QUALITATIVE RESEARCH

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Wendy Gordon
Language: English
Publisher: NTC Publications
Publication Date: 1 July 1999
Dimensions: 25.7 x 19.3 x 1.8 cm
Format: Paperback
Pages: 336
Condition: NEW
Product_ID: 1D4116A30X

 

 

Goodthinking is Wendy Gordon’s personal guide to qualitative research theory, methods and practice based on 30 years experience in the field. This easy-to-read book charts the birth of qualitative research, its growth and subsequent maturity as a recognised component of the marketing toolbox. It also provides valuable insights into how the author’s thinking about qualitative research has evolved in response to the changing demands of the marketplace. The main qualitative methods are reviewed, with a particular focus on group discussions and how best to use and moderate them. There are also chapters on effective communication, projective techniques, models of thinking, advice on dealing with the pitfalls of stimulus material and positionings/propositions, lateral ways of dealing with brand development, and much more. This important book is required reading for everyone who practices or has a professional interest in qualitative research. It is also a must-read for all those who commission and use qualitative research, particularly branding and marketing professionals and advertising agency account planners.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 TRUTH, LIES, AND ADVERTISING Jon Steel

 A MASTER CLASS IN BRAND PLANNING Lannon, Baskin

 THE HANDBOOK OF ONLINE AND SOCIAL MEDIA RESEARCH

 QUALITATIVE RESEARCH Sheila Keegan

 QUESTIONNAIRE DESIGN Ian Brace

 ANALYZING QUANTITATIVE DATA Norman Blaikie