Dane kontaktowe
Firma komputerowa VERANO
ul. Brzozowa 28, 85-154 Bydgoszcz
Biurotel. 513- [zasłonięte]-333 Poczta elektroniczna[zasłonięte]@vkomp.pl
Zapraszamy pon-pt: 10.00-15.00
|
Aukcja
Przedmiotem aukcji jest
GOODRAM DDR3 2GB 1333MHz CL9 HIT CENOWY!
Producent: GOODRAM Nazwa typu: Pamięci Opis ogólny: GOODRAM DDR3 2 GB/1333MHz PC3-10600 CL.9 Rodzaj pamięci: DDR3 Pojemność pamięci: 2048 MB Częstotliwość szyny pamięci: 1333 MHz Opakowanie: BOX Informacje dodatkowe: CL.9 Okres rękojmi (gwarancji) w miesiącach: 24 m-ce w naszym sklepie, wieczysta u producenta
Identyfikator produktu - 5891
waga produktu - 100
Kod wyświetlany na karcie produktu - GR1333D364L9/2G
nazwa producenta - GOODRAM
logo producenta -
Produkt jest nowy, nigdy nie używany, objęty gwarancją producenta/dystrybutora realizowaną na terenie Polski.
Do każdego produktu wystawiamy paragon/FV.
Produkt jest bezpiecznie zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas przesyłki.
JEŻELI MASZ JAKIEKOLWIEK PYTANIA LUB WĄTPLIWOŚCI ZADZWOŃ DO NAS.
|
Sposób zapłaty za towar:
przedpłata na konto - za zamówiony towar i koszty wysyłki płacisz przelewem:
- tradycyjnym na rachunek bankowy
Verano
ul. Brzozowa 28, 85-154 Bydgoszcz
numer konta: 60 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 490359 lub
- za pomocą płacę z Allegro.
Po odnotowaniu Twojej wpłaty, wysyłamy do Ciebie towar.
płatność kurierowi - za zamówiony towar i koszty wysyłki płacisz przy odbiorze
odbiór osobisty - prosimy o kontakt w celu ustalenia terminu i miejsca odbioru.
Raty - Za pośrednictwem firmy Żagiel S.A. - szczegółowe informacje znajdują się na stronie firmy Żagiel S.A.
|
Koszty wysyłki:
Przedpłata na konto 20,00 zł (kurier - UPS) - paczka ubezpieczona do 5 kg (np. dysk twardy),
Pobranie 26,00 zł (kurier - UPS) - paczka ubezpieczona do 5 kg (np. dysk twardy),
Odbiór osobisty 0,00 zł - za towar płaci się na miejscu - wyłącznie gotówka. Prosimy nie przelewać pieniędzy na konto.
UWAGA: w/w formy płatności i opłaty są wiążące w przypadku NIE podania innych informacji w danej aukcji
W przypadku zakupu kilku sztuk towaru z jednej lub kilku aukcji sprawdź cenniki dostawy. Jeżeli masz wątpliwości skontaktuj się z nami w sprawie ustalenia kosztów.
|
Regulamin
Zasady ogólne
- Wzięcie udziału w licytacji oznacza akceptację regulaminu. Jeżeli nie zgadzasz się z nimi - nie licytuj!
- Towary oferowane na naszych aukcjach objęte są gwarancja producenta, są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Z płatność za pobraniem mogą korzystać tylko użytkownicy konta z minimum jedną białą gwiazdką - 6 punktów. W szczególnych przypadkach i za naszą zgodą, istnieje możliwość odstąpienia od tej zasady.
- Wszystkie podane ceny wyrażone są w polskich złotych i stanowią wartości brutto (zawierają podatek VAT).
- Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłane są wyłącznie zamówienia, których wartość nie przekracza 200 zł oraz nie charakteryzują się dużą waga (do 2kg) lub gabarytami.
- Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji".
- Zgodnie z Ustawą z 29 lipca 2005 roku (Dz. U. z 2005r. Nr 180, poz. 1495) o zużytym sprzęcie elektronicznym informujemy, że punkt zbiórki zużytego sprzętu RTV, AGD oraz komputerowego znajduje się w naszej siedzibie pod adresem: Brzozowa 28 w Bydgoszczy. Nasz numer rejestrowy w GIOŚ E[zasłonięte]00098.
Informujemy, że zużyty sprzęt wymieniamy sztuka za sztukę (np. monitor za monitor). Nie odbieramy sprzętu od klienta.
- Wszystkie spory wynikające z umowy kupna/sprzedaży strony będą starały się rozwiązać na drodze polubownej. W przypadku braku możliwości wykorzystania drogi polubownej spory wynikające z umowy kupna/sprzedaży będą rozpatrywane przez sąd.
- Wszystkie zastrzeżone nazwy i znaki towarowe stanowią odpowiednio własność ich właścicieli i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
- W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem, stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
Finalizacja transakcji
- Po dokonaniu zakupu należy poinformować nas za pomocą formularza allegro o sposobie zapłaty i dostawy. Jeżeli kupujący nie chce skorzystać z formularza allegro, zobowiązany jest do wysłania e-mail na adres: [zasłonięte]@vkomp.pl, który musi zawierać:
* nick z allegro i numer aukcji
* formę dostarczenia towaru
* formę zapłaty
* dane personalne i dokładny adres dostarczenia przesyłki
Wszelkie dodatkowe informacje (np. faktura VAT, zmiana adresu wysyłki) muszą być napisane w pierwszym mailu. Informacje wysłane do nas w następnych e-mailach mogą nie być uwzględniane.
Czas realizacji zamówienia
- Przedpłata na konto - towar zostaje wysłany tego samego dnia roboczego lub w następnym dniu roboczym (poniedziałek-piątek) po zaksięgowaniu ustalonej sumy pieniędzy (prosimy pamiętać o doliczeniu do ceny produktu kosztów wysyłki).
- Pobranie - płatność kurierowi przy odbiorze - wysyłamy towar do kupującego tego samego dnia roboczego lub w następnym dniu roboczym (poniedziałek-piątek) po potwierdzeniu e-mailem
Zwroty
- Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, kupujący z towaru zakupionego w naszej firmie ma prawo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
- Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają produkty, podlegające ochronie praw autorskich, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp.
W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia, który można uzyskać pisząc na adres e-mail [zasłonięte]@vkomp.pl. Informację o rodzaju spedytora, oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane podczas nadawania numeru RMA. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dowód zakupu (paragon, faktura VAT), kartę gwarancyjną, imię i nazwisko kupującego i numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu 7 dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta. Zarówno koszty dostawy jak, koszty odesłania towaru oraz prowizje pobrane przez operatora w przypadku płatności on-line nie podlegaja zwrotowi. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt.
Zastrzegamy jednak sobie prawo do wyłużenia tego okresu do czasu podjęcia przez Allegro pozytywnej decyzji o zwrocie prowizji od sprzedaży. Zarówno koszty dostawy jak i koszt odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
Gwarancja i reklamacje
- Gwarancja jest realizowana na podstawie dowodu sprzedaży i gwarancji przez 24 miesiące licząc od daty zakupu.
- Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:
- produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne
- plomby bądź numery seryjne zostały zerwane lub uniemożliwiają identyfikację produktu ( w przypadku produktów nie mających numeru seryjnego, identyfikacja jest możliwa za pomocą kodu kreskowego mieszczącego się na opakowaniu)
- wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej
- usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.
- W przypadku gdy, zgłoszona przez Klienta usterka nie występuje, bądź warunki gwarancji zostały naruszone możemy żądać od Klienta opłaty poniesionych kosztów związanych z transportem oraz kosztów ekspertyzy. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.
- Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.
- Klient jest zobowiązany do archiwizacji danych znajdujących się na reklamowanych nośnikach we własnym zakresie, nie bierzemy odpowiedzialności za utratę danych, jak i nie gwarantujemy ich odzyskania.
- Dożywotnia gwarancja na produkt wygasa po upłynięciu jednego roku od chwili zaprzestania jego produkcji.
Gwarancja producenta
- Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na poszczególnych aukcjach. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. Jeżeli otrzymają Państwo kartę gwarancyjnę bez pieczątki prosimy o kontakt.
Gwarancja nasza
- W przypadku gdy produkty posiadają naszą gwarancję, wadliwy produkt należy dostarczyć do naszego serwisu na własny koszt, po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia, który można uzyskać pisząc na adres e-mail: [zasłonięte]@vkomp.pl. Wadliwy produkt należy odesłać do naszego serwisu na adres VERANO, ul. Brzozowa 28, 85-154 Bydgoszcz. Przesyłka powinna zawierać: dowód zakupu (paragon, faktura VAT), kartę gwarancyjną, dane osoby reklamującej towar (imie i nazwisko, adres, telefon, e-mail, numer rachunku bankowego). Dodatkowe informacje zostaną podane podczas nadawania numeru RMA. Numer RMA musi być napisany na przesyłce w widocznym miejscu. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsylanych do nas za pobraniem. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na nasz koszt.
- Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nasz serwis, który następnie dokonuje wstępnej ekspertyzy wadliwego produktu. Ma to na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika.
-
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające naszą gwarancję są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.
W przypadku braku dostępności reklamowanego produktu może on zostać wymieniony na model o takich samych bądź lepszych parametrach, takiego samego bądź innego producenta. O wymianie produktu na inny model Klient zostanie poinformowany przez sklep drogą elektroniczną.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z niezgodności towaru z umową.
|
|